2015. jan 07.

Ujjééév.... két táskát is varrtam gyorsan

írta: zcsilla
Ujjééév.... két táskát is varrtam gyorsan

Két ingtáskát állítottam össze, az egyik nagyon szép harmonikus barna, a másik pedig Mickey-egeres nyakkendős. 

mickeyp1590709.JPG

Még hétfőn varrtam, elindítottam rendesen a munkaévet. Csak mire elkészültek elkezdett gyönyörű, nagy pelyhekben esni a hó, így a fotózás keddre maradt, feltölteni meg csak ma volt időm :) 

mickeyp1590707.JPG

A jól bevált formát használtam: három zseb, elöl a nyakkivágás adja, középen az összehajtás és hátul a gombolás.

barnap1590722.JPG

 

Könyvmoly Mickey minden könyvtáros, könyvszerető álma lehet. A barna harmonikus színeivel engem nagyon megfogott. 

barnap1590714.JPG

Mindkettő megvásárolható a Meskán

Szólj hozzá

táska ing nyakkendő anyag varrás meska saját termék felnőttnek bagging