2017. már 11.

Répamese

írta: zcsilla
Répamese

Ha legközelebb az fordul meg a fejedben, hogy könnyű az újrahasznosítóknak, hiszen hulladékból dolgoznak, jusson eszedbe ez a mese :) 

p1640183.JPG

Egyszer, úgy egy és fél évvel ezelőtt a kedvenc turimban egy szép narancssárga kötött mellényre bukkantam. Azonnal tudtam, hogy répa lesz belőle. 

A színe tökéletes volt, és az elejének a mintája is. A hátán ugyan nem volt csavart minta, de a sima anyag is csodálatosan mutatott bármilyen zölddel. Varrtam is belőle amennyi répát csak tudtam, és vittem magammal mindegyik tavaszi vásárba.

20160312_114939.jpg

Imádták is a vásárlók, így húsvét előtt az összeset meg is vették. Természetesen ennek nagyon örültem, ráadásul jött a nyár már egy új dekorációs terméken törtem a fejem (ez lett a levendulás ökohalacska), így egy kis időre a háttérbe szorultak a répák. Azonban folyamatosan figyeltem a megfelelő alapanyagot.

Kora ősszel már rettenetesen tudatosan és egyre elkeseredettebben kerestem, hiszen tököt is szerettem volna készíteni. Elég kevés szép narancs-színű pulcsi került a szemem elé, de az is mind kihullott: kopott volt, vagy bolyhos, de volt olyan is, ami csúnyán kinyúlt.

Egyszer aztán szerencsésen találtam egy tunikát - egy picit világosabb volt, mint, amit szerettem volna, de több heti keresgélés után megelégedtem ezzel is. Lett belőle egy tök párna, és maradt egy kevéske anyag.

20160928_163725.jpg

Egyre közeledett a karácsony, és a dekorációs kellékeim színe is pirosabbra fordult, de a fél szemem mindig a narancssárga pulcsikat kereste.... Végül januárban nagyot dobbant a szívem, mert végre találtam egy terracottát, ami megfelelő volt színben és minőségben is. Minta ezen sem volt, de egy évi keresgélés után már tudtam, hogy meg kell becsülni a legkisebbet is... A tavasz közeledtével egyre gyakrabban látogattam a ruhaboltot, de nem leltem nála jobbat, így mostanra ebben a két színben készültek el a répák. Egy picit ducibbak lettek tavaly óta, és jóval puhábbak, hiszen már mindent poliészter golyókkal töltök a flíz helyett.

20170308_172316.jpg

Természetesen imádnivalók, és csodaszépek, a történet leginkább csak annak illusztrálása, hogy mennyire nehéz megtalálni nekünk, továbbhasznosítóknak a lehető legtökéletesebb alapanyagot. Szóval ha legközelebb az fordul meg a fejedben, hogy könnyű az újrahasznosítóknak, hiszen hulladékból dolgoznak, jusson eszedbe ez a mese :) 

20170308_172301.jpg

Velem és a termékeimmel találkozhatsz rengeteg vásárban, vagy megvásárolhatod őket a facebook oldalamon keresztül is, illetve a Meska boltomban.

Szólj hozzá

húsvét lakberendezés kihívás dekoráció pulcsi anyag varrás gyereknek saját termék felnőttnek férfiaknak és fiúknak szeretgethető