2014. nov 20.

JátÉKszer 4. - Kaptár

írta: zcsilla
JátÉKszer 4. - Kaptár

Egy újabb fülbevaló, amit a Kössünk Össze jótékonysági vásárra készítettem. Ezúttal két méhecske került a kezembe...

aP1580629.JPG

Egy jó darabig gondolkodtam rajta, hogy mit kezdjek velük. Az első ötletem egy virág volt, de aztán mégsem csináltam meg, mert valahogy éreztem, hogy nem tökéletesen állt össze a kép. Tovább agyaltam, hogy mi köthető még a méhekhez, és természetesen eszembe jutott a méz és a kaptár. Ééééés ekkor összeállt. A hatszögletű anyacsavar lesz a megoldás! Még gyorsan kerestem két borostyánszínű izét... A csavarokat dróttal összeerősítettem, és rögzítettem a "mézcseppet" is, a méheket "szuperragasztóval" ragasztottam fel. Egy régi lánc maradékát használtam még fel, de az akasztó természetesen új (elvileg nikkelmentes). 

aP1580631.JPG

Remélem, hogy gazdára talál december 7-én a MÜSZI-ben. 

Szólj hozzá

jótékonyság ékszer fém saját termék felnőttnek játÉKszer