2014. nov 14.

Kössünk Össze - jótékonysági vásár és árverés december 7-én

írta: zcsilla
Kössünk Össze - jótékonysági vásár és árverés december 7-én

Bárki jelentkezhet arra a vásárra és árverésre, amelyet a Bolyai-Breznó közi Gyermekotthon művészetterápiás helyiségének berendezése javára rendeznek december 7-én a MÜSZI-ben. Első olvasásra megfogott a kezdeményezés, így több alkotásomat is felajánlottam. 

10154078_373216872840773_8457152457209325792_n.jpg

Bárki jelentkezhet, legyen műkedvelő vagy profi, és természetesen nagyon várják/várjuk a vásárlókat is! Íme a részletek: 

"KI TÁMOGATHATJA A KEZDEMÉNYEZÉST?
- Függetlenül attól, hogy profi vagy sem, szívesen látjuk az alkotásaidat. Mindkét esetben kérjük, írj nekünk levelet itt vagy a kossunkossze@gmail.com-ra a részletekért. Az alkotóművészek tárgyait az árverés során, az amatőr kézművesek felajánlásait pedig a kirakodóváráson lehet majd megvásárolni.
- Ha alkotni nem igazán szoktál, akkor is várunk szeretettel az eseményre, mint vásárló!

MIT LEHET FELAJÁNLANI?
- Bármit felajánlhatsz, amit Te készítettél a két kezeddel!

HOGYAN JUTTATHATOM EL A KÉSZ TERMÉKET?
- Miután felvetted velünk a kapcsolatot, megbeszéljük, hogy inkább személyesen, vagy postán juttatod el a szervezőkhöz az alkotásodat.

MEDDIG KELL ELKÜLDENEM A TERMÉKET?
- Postán vagy személyesen november 29.-ig, de ha küldesz nekünk termékfotót, a vásár megkezdése előtt 2 órával is elhozhatod december 7-én.

HOL ÉS MIKOR LESZ A JÓTÉKONYSÁGI ÁRVERÉS ÉS VÁSÁR?
- A vásár a MÜSZI-ben (Művelődési Szint) lesz megtartva december 7-én 16 órától. Címe: Bp., Blaha Lujza tér 1. III. emelet

HA BÁRMI EGYÉB KÉRDÉSED VAN, FORDULJ BÁTRAN HOZZÁNK!

TOVÁBBI RÉSZLETEK AZ ESEMÉNYRŐL ÉS ANNAK HÁTTERÉRŐL:

Az adománygyűjtést szervező Zsakett Hölgyegylet bemutatkozó posztja:http://on.fb.me/1xbInOu
A kedvezményezett Gyermekotthon bemutatása: http://on.fb.me/1siWr3z
Összefoglaló videó: http://bit.ly/1y7ZS0F
Az átalakításra váró házikó: http://on.fb.me/10yNfAR"

Én ezeket ajánlottam fel (folyamatosan frissül a poszt, mert november 29-ig még van lehetőség a felajánlásokra: 

P1580231_1.JPG

Karácsonyfadíszek

P1580526.JPG

A fiúk a bányában... - játÉKszer fülbevaló

 aP1580629.JPG

Kaptár - játÉKszer fülbevaló

bP1580634.JPG

Száguldás. Porsche... - játÉKszer fülbevaló

Szólj hozzá

vásár karácsony jótékonyság ékszer fém kupak horgolás saját termék felnőttnek