2014. nov 21.

Száguldás, Porsche.... egy újabb JátÉKszer

írta: zcsilla
Száguldás, Porsche.... egy újabb JátÉKszer

Három fülbevalót szerettem volna készíteni a Kössünk Össze jótékonysági vásárra, és ez lett az. Ez egyúttal új távlatokat és alapanyagot is hozott: a biciklikerék-belső is bekerül a repertoáromba.

bP1580633.JPG

Amikor ezt a két kis műanyag autót megláttam, tudtam, hogy bicikli belsőt fogok hozzá felhasználni. Jött pár ötlet, amit nem elvetettem, hanem egyszerűen túl nehéz lett volna tőle a fülbevaló, így a garázsban pihentek egy darabig ezek az autócsodák. De csak megjött az ihlet :) Nekem nagyon tetszik a varrott tömlő, így biztosan lesz még ilyen ékszerem. Az autók ragasztva vannak. 

bP1580634.JPG

December 7-én megvásárolható a MÜSZI-ben, a bevétellel egy budapesti Gyermekotthont támogatunk. 

Szólj hozzá

kerékpár jótékonyság ékszer varrás saját termék felnőttnek játÉKszer bicikli belső kerÉkszer