2014. nov 15.

JátÉKszer 3. - A fiúk a bányában...

írta: zcsilla
JátÉKszer 3. - A fiúk a bányában...

Nagyon rákaptam a fülbevaló készítésre, de természetesen ezt is a magam módján csinálom... Ezek a kis törpék a Kössünk Össze jótékonysági vásárra vándorolnak. 

P1580526.JPG

  • Felhasznált anyagok: játék mini törpe, műanyag kupak, egy gyerekkarkötőből a csillagok, egy régi láncból a féldrágakő "gyöngyök", drót, ragasztó 

Óriási élvezet volt ezeket elkészíteni. Általában úgy dolgozom, hogy már kész tervvel állok neki az alkotásnak, de most volt egy pár részlet, ami munka közben alakult ki, de minden egyes részlet örömujjongást váltott ki belőlem. Ilyenkor tényleg érzem az alkotás örömét :)

Mivel ezek a kis törpék kemény műanyagból vannak, fel sem merült, hogy az eddigi módon tudom dróttal horgolni őket. Viszont teljesen sík az aljuk, így könnyen ragaszthatóak. Első ötletem az volt, hogy söröskupakból készítek egy foglalatot számukra, majd, hogy parafára ragasztom őket, de akkor kezembe került egy zöld kupak a mindenesdobozban. Lázas izgalommal kezdtem el kutatni, és csodák-csodája meg lett a párja is! Felfüggesztésnek egy drótot képzeltem el kék dróttal betekerve, de magában túl üresnek tűnt, így került rá a lányom régi karkötőjéből a csillag. A hátsó horgolt ágra azért volt szükség, hogg ne billenjen el a kupak.

P1580516.JPG

Viszont a kupak alja nagyon csúnya lett volna így, ezért alulra is kellett valami. Egyértelmű volt, hogy dróttal kell körbehorgolnom, de egyszer csak jött a szikra, hogy oda kerüljön a kincs, amit  a kis törpe kibányászik. Feltúrtam a gyerekek cuccait, mert volt néhány "aranyrögük", de nem találtam meg, viszont beugrott, hogy hányódik valahol ez a nyakláncom...

P1580518.JPG

Innen már egyszerű dolgom volt, és pikk-pakk össze tudtam állítani a fülbevalót (de a teljes elkészítése a gondolkodással, próbálgatással vagy 4 óra volt :) 

Tetszik? Gyere el a jótékonysági vásárra, és Tied lehet! 

Szólj hozzá

jótékonyság ékszer fém kupak horgolás saját termék felnőttnek játÉKszer