2015. aug 06.

Vásári vidámság

írta: zcsilla
Vásári vidámság

Legyen feltűnő, praktikus, egyéni... és olyan Upcy :) Sikerült? 

display_upcy2.JPG

Nem elég, ha az ember felkészül termékekkel egy vásárra, azokat valahogy be is kell mutatni... Az elmúlt napokban (na jó, hetekben) újabb és újabb alkotásokat készítettem: készültek csipkő medálok, puzzle fülbevalók, pávatoll horgolások ... és még nincs vége :) 

Közben csiszoltam és festettem, szögeltem és festettem... készültek a bemutató állványok is! Azt szerettem volna, ha jó feltűnő, de azért látszanak rajta a termékek is :) Martha Stewart akrilokat használtam, kiegészítve Posca tollal és egy fekete akrillal. Alapanyagnak minden jól jött, amit találtam. Menjünk szép sorban: 

Bögrefából nyaklánc és karkötő tartó

Egy kirakodóvásárban vettem ezt a bögretartót, jó lesz még valamire felkiáltással. Egy ideje már tudom, hogy ez lesz belőle, de csak most estem neki... Kicsit megcsiszoltam, festettem, és szerintem nagyon szuper lett!nyaklanc_tarto_upcy.jpg

Képkeretből fülbevaló tartó

Ez is egy régi vágyam, hogy az itthon kallódó kereteket is átalakítsam. Vannak nagyon szép régi kereteim is, de ez egy modern, jellegtelen darab volt. Sokkal jobban mutat ezekkel a színekkel, mint az aranyozással...

Háttérnek eredetileg egy horgolt csipkét akartam betenni, ami csodálatosan szép volt, amikor csak úgy üresen állt, de semmi nem látszott a fülbevalókból, amikor ráakasztottam őket. Így egy háztartási áruházban kapható műanyag hálós edényalátétet rajzszögeztem fel a keret hátoldalára. Ez elég merev, és tartós, és nem tolakodik a fülbevalók elé :)

fulbevalo_tarto_upcy.jpg

Doboz a többieknek

Persze mindent nem akarok felakasztani a hálóra, így kellett egy doboz is. Ez is a jól bevált jóleszmégvalamire sarokban volt egy ideje. Egy dolgot elrontottam: élénk sárga volt, amit nem csiszoltam le. Ettől a festék egy élénk, szinte UV-s színt kapott... Amikor meg van töltve, annyira nem feltűnő, így nem kezdtem előröl az egészet. 

doboz_upcy_jpg.JPG

Kedvenc bőrönd bemutató állvány

Ennek átalakításáról már írtam korábban egy bejegyzést. Akkor egy kicsit kipofoztam, de az eredeti színén nem változtattam. Nagyon szerettem így is, és praktikus is volt, de most ezt is a többi színéhez igazítottam. Azt tudni kell, hogy ez egy nagyon rozoga papírbőrönd, amit már inkább csak festék tart össze, de nagyon szeretem - és nekem tetszik, hogy látszik rajta a kora... 

Most a belső részét is megújítottam: a fedele ennek is kapott egy hálót, ahová további fülbevalókat vagy medálokat lehet akasztgatni. A mélyebb, pakolós részben lesznek a pénztárcák. borond_upcy.JPG

borond_upcy2.JPG

Tükör

Fontos, hogy a vásárlók meg tudják nézni magukat, hogyan áll nekik az ékszer. A lányom pár napja eltört egy tükör keretet, így az is evidens volt, hogy az épen maradt tükröt használom fel. Ezzel nem szórakoztam sokat: kartonból csináltam neki keretet, és lefestettem a szokásos színnel.Van rajta egy titkos felirat, gyere el a vásárba, és megtudod, hogy mi az :)

tukor_upcy_jpg.JPG

Így fognak kinézni a vásárokban, keress meg ott :)

display_upcy2_1.JPG 

Szólj hozzá

program fa vásár ékszer puzzle doboz állvány képkeret horgolás saját útmutató (tutorial) csipkő upcycled jewelry