2015. aug 07.

Rész-egész, és összeáll a kép

írta: zcsilla
Rész-egész, és összeáll a kép

Szeretem amikor a kis kirakó darabokból egyszer csak összeáll az egész kép. Sokat kirakózok, mostanában már inkább csak online. Ékszert készíteni puzzle-ből azonban nagyobb kihívás volt, mint gondoltam.

puzzle_fulbevalo_cica02.JPG

Jó néhány hiányos kirakó állt már egy ideje a polcomon, a jóleszmégvalamire részlegen (ööööö, mintha mindenre ezt írnám... való igaz, nem szoktam kidobálni olyan dolgokat, amiben látok fantáziát :) Az túl szimpla lett volna, hogy csak úgy ráakasztok egy fülbevalóalapot, és hajrá... Egy kis kocka általában nem túl izgalmas, és sajnos sokszor kettő sem - hiába, nem úgy gyártották őket, hogy a részeket használja fel az ember.

Ez is olyan, mint általában az alkotásom: gondolkodok, jön az ötlet, elvetem, pihentetem... pihentetem... aztán egyszer csak belevágok. És utána csak jönnek és jönnek az újabb ötletek, finomságok, gegek. A végén alig bírok leállni. Most nem is nagyon akartam, így lett egy jó pár fülbevaló, néhány nyaklánc, és még nincs vége

puzzle_fulbevalo01.JPG

puzzle_fulbevalo_cica01.JPG

puzzle_fulbevalo02.JPG

A fülbevalók mellett készült egy cicás lánc és egy kicsit más szett is. 

puzzle_medal_cica.JPG

puzzle_medal_fulbevalo.JPG
Mint majdnem minden termékemet, ezeket is eladásra készítem. A facebook oldalamon mindig megtalálod az aktuális kínálatomat!

Szólj hozzá

ékszer puzzle papír fém gyöngy talált tárgyak saját termék felnőttnek játÉKszer found object