2015. ápr 28.

Kéken a Mediawave-n

írta: zcsilla
Kéken a Mediawave-n

A Kreatív Kommunával megint valami nagy dologra készülünk. Egy aukcióra, amelynek a teljes bevételét a győri Autizmus Világnap támogatására ajánljuk fel. 

20150427_162657.jpg

Az autizmus napi program teljes mértékben civil szerveződés, melyet ezidáig támogatók és külső források bevonása nélkül rendeznek a lelkes és áldozatkész szervezők, barátok, Árnics Katalin győri gyógypedagógus, pszichopedagógus főszervező vezetésével, évről-évre több programot nyújt: Kék fotókiállítás és Kék koncert, a Széchenyi teret beburkoló, a város főbb épületeinek kék megvilágítása, valamint az országban elsőként megszervezett Kék kötés vonzotta a látogatókat. Mindezek célja, hogy felhívja a figyelmet az autizmussal élőkre.
A május 2-án, a MEDIAWAVE Film & Music Festival-on megrendezésre kerülő árverésünk teljes bevétele ezt az ügyet támogatja. Aki csak teheti, vegyen részt az árverésen!

Én egy új kollekcióval készültem az árverésre. Régóta izgat a horgolás és a parafadugók összekapcsolása, most végre megtaláltam a módját :) A parafából kis szeleteket vágtam, amelyeknek készítettem egy-egy horgolt foglalatot. Ezekből bármi készülhet: fülbevaló, nyaklánc, gyűrű... 

Először ez a tekert változat lett kész. A lógós fülbevalóhoz egy bontott fa nyaklánc gyöngyeit is felhasználtam. A szettet egy gyűrűvel egészítettem ki. 

20150424_162610.jpg
A másik összeállításból először a nyaklánc készült el, amihez kitaláltam, hogy kivételesen nem lógó fülbevalót készítek, hanem beszúrósat (pontfülbevalót). A kékek is világosodtak, egy szép türkiz és egy világoskék pamut fonallal horgoltam. 
Szeretem kihasználni az anyag adottságait is: ezúttal a dugóhúzó által fúrt lyukon keresztül fűztem a fonalat, és egy szép fa gyönggyel is díszítettem az elemeket. 

20150424_162811.jpg
Utoljára egy titok-láncot készítettem. Ez is régi tervem volt már, de most végre beérett: egy műanyag kupak, két gomb, és kész is van a medál.

20150427_162355.jpg
A foglalat ezúttal is horgolt, de direkt nem rögzítettem a kupakot. Jó kis titkos rekesz van benne, ahová egy üzenetet, fotót, szerencsekavicsot vagy éppen gyógynövényeket lehet rejteni - és cserélgetni is akár. Az árverés nyertese is kap egy neki szóló üzenetet tőlem. Hogy mi van benne? Nem árulom el! 

20150427_162436.jpg

 

És még egy újdonságot is megmutatok: készítettem ékszertartókat, ezeken küldtem el a kékeket. Ugye, milyen jól mutatnak így?

20150427_164636.jpg 

UPDATE: 
Az árverésen minden alkotás gazdára talált :) Beszámolót itt olvashattok róla.

Szólj hozzá

gomb jótékonyság ékszer kupak parafadugó horgolás saját termék felnőttnek upcycled jewelry Kreatív Kommuna