2017. ápr 01.

Kiállításom van!

írta: zcsilla
Kiállításom van!

Ha külső szemlélőként nézem, akkor is nagy szó, hogy ökodesign kiállítás nyílt egy megyei jogú városban. Belülről nézve meg egyenesen szenzációs :) 

upcy_total02.jpg

Négy teljes héten át láthatóak a dolgaim az érdi Szepes Gyula Művelődési Központ előtéri kiállítóterében. Szerintem példamutató, hogy egy városi intézmény ilyen irányba is gondolkodik, tudatosan terjeszti az újrahasznosítás gondolatát. Lukács Orsolya igazgatóhelyettes tavaly az Érdi Nyitnikék vásáron látta meg a termékeimet, majd egy véletlen folytán találkoztunk újra idén. Akkor kért fel a kiállításra, amit - mondanom sem kell - azonnal és hatalmas örömmel fogadtam el. 

plakat1.jpg

Három hatalmas vitrint, és másik három tárlót kellett megtöltenem. Elsőre ez nem is tűnik túl bonyolultnak. Úgyis mindig az a bajom, hogy túl sok cuccom van, nem tudok mindent magammal vinni - gondoltam.

upcy_total03.jpg

Írtam egy listát, hogy milyen kész termékeim vannak, miket csináltam az elmúlt két évben. Még szerencse, hogy van a facebook oldalam és a blogom, mert így könnyen vissza tudtam nézni mindent... Bár elvileg mindig előrefelé kell nézni, nem visszapillantani, meg kell, hogy mondjam állati jó buli volt ez! Komolyan mondom, hogy volt egy jó pár dolog, amire már nem is emlékeztem :) Mindent összeszedtem, amiből nem volt elég, azt elkészítettem.

upcy_tarlo01.jpg

A kicsit-mérnök agyamnak kellett, hogy szépen berajzolgattam egy kis papírra, hogy mi hova fog kerülni. Ez jól is mutatott...papíron :) Szerencsére volt bennem annyi, hogy "főpróbáztam" itthon. Nos, a cucc kevés volt. Főleg az ékszerek. Eltűntek a hatalmas tárlónak megfelelő asztalon! De sebaj, egy újrahasznosító mindig résen van: elő a csomagolópapír, egy filc és hajrá!!! Elkészültek a keretek, és így már minden rendben is volt. 

upcy_tarlo02.jpg

Másnap egy remek hangulatú kiállításrendezés után minden a helyén volt. Majdnem. Persze egy-két dolog mégsem úgy mutatott, ahogy terveztem, meg a fránya gravitáció sem hagyott mindent a helyén, de én azért nagyon-nagyon boldog vagyok! 

upcy_exhibition01.jpg

Ha Érden jártok, akkor a központban megtaláljátok a Művelődési Központot, és benne a kiállításomat 2017. március 14. és április 11. között!

upcy_total01.jpg

És legyen egy kis sajtófigyelő is: megjelent cikk a Művelődési Ház honlapján, az Érdi Újságban, az ÉrdMost-on és a Lokál Extrában is. 

plakat2.jpg

Szólj hozzá

kiállítás saját termék