2014. dec 10.

Bagging Hipst, az új modell

írta: zcsilla
Bagging Hipst, az új modell

Már régóta terveztem, egy pár napja meg is varrtam, de ma végre a napsütésben le is fotóztam. 

p1590303.JPG

A fiam ingeit is szelektáltuk, így egyértelmű volt, hogy azokat is feldolgozom. Mivel ezek kisebb, gyerek méretűek, a Zak táskához kicsik lettek volna. Ráadásul már régebb óta szerettem volna magamnak is varrni egy ilyen táskát, de én csak ilyen átvetőset hordok, így megszületett a tökéletes megoldás: a hipster táska ingből. 

A kézelők új funkciót kaptak: belőlük készült a felső, cipzáros zseb, ami az igen fontos dolgokat rejti. A nyakkendő ezúttal csak statiszta szerepet játszik, mivel a teljes hosszára szükség van az ilyen típusú táskánál. Természetesen állítható lett a vállpánt, amihez egy régi táska alkatrészeit használtam fel. 

p1590294.JPG

Találtam egy olyan nyakkendőt, ami színben szépen illeszkedik a nyakkendő pénztárcámhoz, és az inggel is tökéletes összhangban van. 

Az alapelképzelés ugyanaz, mint a Zak táskánál: három zseb, az első az ingnyaknál nyílik - ide lehet rakni a kevésbé értékes, de gyorsan kellő cuccokat (pl. zsebkendő, toll), a középső a fő zseb, a Hipst-nél ez cipzáros, biztonságosan záródó (én itt hordom a telefonom, a pénztárcám), belefér egy könyv is. Jelenleg ez egy nagy rekesz, de lehet, hogy a későbbiekben felvarrok ide egy belső zsebet is. A hátsó rész talán a legkevésbé használható: az ing felületén nyílik, ezen szerintem változtatni fogok. 
Napok óta használom, és nagyon praktikus. Rengeteg minden belefér, jól szétoszthatóak a cuccok, és vagányul néz ki. Az ingnyak nem áll olyan szépen, mint a Zak táskánál, kicsit lehajlik, mint az első képen is látszik, de ettől lesz egy még bohókásabb kinézete. 

p1590289.JPG

Ez is vásárolható, rendelhető - akár fiúknak is tökéletesen illik.

Szólj hozzá

táska ing nyakkendő anyag varrás meska saját termék felnőttnek férfiaknak és fiúknak bagging