2014. okt 28.

Ingtáska férfi ingből és nyakkendőből, a dandy változat

írta: zcsilla
Ingtáska férfi ingből és nyakkendőből, a dandy változat

Egy újabb ing továbbhasznosítása, egy kis plusszal. És nem a kártyatartóra gondolok.

aP1580250.JPG

Ez még csak a harmadik ilyen ingtáskám, így nem csoda, hogy egy picit változtattam rajta. Alapvetően teljesen elégedett voltam az első ingtáska kialakításával, amit már ott is írtam, hogy változtatni fogok: a nyakkendő felhasználásának módja. Ezúttal csak az egyik füléhez használtam a nyakkendőt, a másikat pedig az ing saját anyagából oldottam meg. Így lehetőségem volt arra, hogy a nyakkendőre egy csomót kössek - így még vagányabb lett. 

aP1580213.JPG

A kézelője elég keskeny volt, így egy kis méretű tartó tudott csak készülni belőle - éppen csak belefér néhány névjegy, pendrive vagy rúzs vagy ilyesmik tárolására azonban tökéletes. 

Három zsebe van: az első a nyakkivágás, a középső egy hatalmas nagy pakolós rész, a hátsó pedig oldalról nyílik, ide lapos, de elég nagy dolgokat lehet pakolni, pl könyvet, filofaxot, jegyzetfüzetet. 

aP1580222.JPG

Az egész egy igen nagyméretű táska lett (eredetileg L méretű ing volt), 37x37 cm. Igazán uniszex színű, bevállalósabb pasik is hordhatják. 

És akkor a végén a plusz, amiből nem is egy van, hanem kettő!

Az első: a jó megfigyelők már láthatták, hogy van saját címkém :) Abszolút kézműves módon készült: egy polifoam darabból kivágtam a betűket, ráragasztottam egy falapra, és kész is volt a nyomda. Festéknek textilfestéket használtam. Ennél az ingnél egy ragasztóbélésre nyomdáztam rá a márkanevem, mivel a festéket úgyis le kell vasalni :) 

aP1580249.JPG

A második: szeretnék egy jó nevet kitalálni a táskáknak. A fejemben már több fazon is összeállt, így valami olyan nevet szeretnék, ami az ingtáska neve, ehhez jönne egy fazon név. Az első gondolatom az volt, hogy a táska az utazáshoz fontos kellék, ezért legyen városnév a fazonok neve - csakhogy sajnos ezt az ötletet már egy zseniális márka lefoglalta. Így most gondolkodhatok másban :) Ha van valakinek jó ötlete, ne fogja vissza magát!

Ez is megvásárolható a Meskán

Szólj hozzá

táska ing nyakkendő anyag varrás meska saját termék felnőttnek férfiaknak és fiúknak bagging