2014. máj 13.

Horgolt gyümölcsös kicsi befőtt vagy lekvár kalap

írta: zcsilla
Horgolt gyümölcsös kicsi befőtt vagy lekvár kalap

Nem bírtam leállni, és a nagy befőttes üvegre való sapkák után itt vannak a kisebb méretűek is:

P1530424.JPG

Alapvetően jobban szeretem a kisebb üveges lekvárokat, mert nem eszünk belőle túl sokat egyszerre. Mivel az eltevéshez semmit (sem tartósítószert, sem cukrot) nem használok, így felbontás után viszonylag hamar meg kell enni a lekvárjaimat. 

P1530431.JPG

A körtelekvár igazán szenzációsan finom, főleg, hogy csináltam belőle bazsalikomosat is... Így gyorsan horgoltam egy mini körtét, amit felvarrtam a tetőre. Mivel van szilvalekvárom is, annak gyártottam egy sapkát. 

P1530439.JPG

Csipkebogyó lekvárom nincs (a szemfülesek biztos kiszúrták, hogy nem az van az üvegben, hanem paradicsom), de mindenképpen szerettem volna valami vad növényt is készíteni, ezért kitaláltam megalkottam ezt a bogyót. 

P1530429.JPG

És még nincs vége, legalább is a fejemben már van paprika, kovászos uborka és mézhez való tető is, valószínűleg hamarosan az is lesz! És a következő projekt a horgolt címke lesz :)

Ezek is elérhetőek a Meskán

 

 

 

Szólj hozzá

üveg kupak horgolás meska saját termék felnőttnek