2014. nov 25.

KerÉKszer - Rivaldafényben: Miss Röfi

írta: zcsilla
KerÉKszer - Rivaldafényben: Miss Röfi

Már egy ideje a fejemben van, hogy párosítani kell a bicikligumit és a nyakkendőket. Most ez sült ki belőle. 

P1580727.JPG

A kerékpárbelső továbbhasznosítása régóta izgat, de annyian és annyira jó dolgokat csinálnak belőle, hogy nem akartam utánzó lenni. Amikor először varrtam végig a gumit az egyik játÉKszeremnél, már tudtam: ez nem az utolsó ilyen eset lesz. Csodaszép, ahogy a fekete anyagon virít a színes cérna. Én még nem láttam senkinél, hogy így csinál ékszereket - persze mindent nem ismerhetek, örülnék, ha kommentben belinkelnétek, ha van már ilyen. 

Aztán az első gondolat után fel szoktak gyorsulni bennem az események, és pillanatok alatt fut át a gondolatcsíra az agyamon, és fejlődik ki kész elképzeléssé. Így volt ez ebben az esetben is, amikor tudtam, hogy ezt nyakkendővel fogom kombinálni. Természetesen az első csakis a Muppet Show-s nyakkendő lehetett, amit erre a célra felhasználtam... A varrás egyáltalán nem tökéletes, nem egyszerű dolog a belsőt varrni, nem csúszik rajta a talp, elakad. Így van még mit csiszolni a technológián, de maga az irány nekem nagyon tetszik. 

Amit elfelejtettem lefotózni: a hátoldala is elég extra. Mert igencsak csúnya lett volna anélkül, hogy legyen egy bélése, viszont két réteg gumit már nem vitt a varrógép, így egy fekete kukás zsákot varrtam rá :) 

Ezt igencsak korlátozott számban lehet sokszorosítani, vagyis ez nem egyedi darab, hanem kisszériás lesz. 

Szólj hozzá

ékszer nyakkendő varrás saját termék felnőttnek bicikli belső upcycled jewelry kerÉkszer