2014. okt 21.

Táska női blúzból

írta: zcsilla
Táska női blúzból

Ha egy ötlet a fejembe fészkeli magát, akkor általában több is lesz belőle. Így volt ez az ingből táskával is (jó lenne kitalálni egy jó nevet neki). Amikor kész lett, gyorsan elszaladtam egy turiba, és beszereztem még némi alapanyagot, köztük ezt a csillogó blúzt is. 

noiP1580122.JPG

Az teljesen egyértelmű volt, hogy ehhez nem nyakkendő, hanem egy női sál dukál fogónak. Pont a múltkor tettem ki egy pár kendőt, de szerencsére még megtaláltam őket. Köztük volt ez az ezüst szállal átszőtt darab is, ami tökéletesen passzol a metál szálas blúzhoz. 

Tanulva az ing esetéből, ezúttal csak az első fülhöz akartam felhasználni a kendőt. A másik fogót az ing saját anyagából varrtam meg. Ez lesz az ideális megoldás a későbbiekben is. A blúz anyagából készült rá egy összehúzó, hordáskor ez a rész fog a vállra kerülni. 

noiP1580128.JPG

Ennek is három zsebe van - a középső igen nagy, simán fér el benne az A4 méretű akármi is. A leghátsó zsebet ezúttal felülről nyitósra csináltam. Ezzel csak az a probléma, hogy a fogót így csak egyszeres anyagvastagságú oldalra tudom varrni, így meg kellett erősíteni egy kicsit. Így szerintem a későbbiekben maradni fogok annál a megoldásnál, hogy a hátsó zseb a gombolás felől nyíljon. 

noiP1580127.JPG

Mivel a nyakkivágása igen mély, így nincs szükség arra, hogy még a gombokat is használni lehessen, így a teljes gombolást levarrtam. 

A formának ezúttal egy játékosabb, csajosabb változatot találtam ki, és követtem az ing eredeti szabását: a karkivágás mentén szabtam, és hagytam kiszélesedni az aljánál. 

noiP1580129.JPG

Ez is megvásárolható Meska boltomban, és bármilyen egyedi elképzelés alapján tudok készíteni hasonlót. Jó megoldás lehet akkor is, ha volt egy kedvenc inged/blúzod, de valami miatt már nem tudod hordani - én új funkciót adok neki. 

Szólj hozzá

táska ing nyakkendő anyag varrás meska saját termék felnőttnek