2016. nov 22.

Nyomdázz egyedi címkét az ajándékokra (is)!

írta: zcsilla
Nyomdázz egyedi címkét az ajándékokra (is)!

Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az általunk készített apróságok. Teljesen egyedivé tehetjük őket, ha egyszerűen betűnyomdával készítünk saját címkét hozzájuk. Én ezt a módszert használom a saját termékeimhez is :)

upcy_betunyomda03.jpg

Manapság már rengetegféle festék kapható, amelyeket bátran felhasználhatunk dekorációs célokra. A címke nyomdázásának kedvez, hogy a legtöbb hagyományos tinta nem jön ki a textilből, de pl. az akrilfestékek is nagyon jók rengeteg anyaghoz, ezt használtam egy könyvborító átalakításához.  Ha van otthon textilfesték, akkor az a legtökéletesebb. És ha  mindezt összerakjuk a jó kis betűnyomdával, akkor pár perc alatt készen is vagyunk.

Ha saját festéket használunk, akkor egy szivacsdarabot itassunk át a festékkel, mert így lesz szép egyenletes az eloszlása a nyomdán.

Én egy művelúr anyagdarabot használtam, és a sima hagyományos nyomdafestéket. Először persze papíron kísérletezgettem, amíg megtaláltam a nekem tökéletes formát és elrendezést. Nem árt begyakorolni a nyomdázást, hogy ne nagyon csússzanak félre a betűk.

Az anyagból kivágtam egy csíkot, amit a megfelelő méretű téglalapokra szabdaltam.

upcy_betunyomda02.jpg

Majd jöttek a betűk szépen sorban - úgy a legjobb, ha betűnként haladunk (vagyis először az össze "U" betűt végignyomdázzuk).

20161113_094250.jpg

upcy_betunyomda04.jpg

Utolsó lépésként gőzölés nélkül átvasaltam őket egy papírlapon keresztül. A papír nagyon fontos ahhoz, hogy ne maszatoljuk össze a vasaló talpát!

Ezek után már csak fel kell varrni a sarkaknál az ajándékra :) Most még csak az alma formapárnáimhoz használtam, de hamarosan meg fog jelenni más termékeimen is.

upcy_betunyomda05.jpg

A párnák egyébként csúcsszuperextra puhák, ha egyszer megtapogatod, soha nem ereszted....

20161114_101652.jpg

Velem és a termékeimmel találkozhatsz rengeteg vásárban, vagy megvásárolhatod a cuccaimat a facebook oldalamon keresztül is (nem kell hozzá fb tagnak lenned!). Nézd ki, írj emailt a csillaz@gmail.com címre.

20161114_101755.jpg

Szólj hozzá

lakberendezés szalag anyag varrás saját termék felnőttnek saját útmutató (tutorial) férfiaknak és fiúknak