2016. már 18.

KÉK jótékonysági freeform horgolás - csináljuk együtt! 4. rész

írta: zcsilla
KÉK jótékonysági freeform horgolás - csináljuk együtt! 4. rész

Spirálok többféle változatban az Autizmus Világnapi horgolás újabb részeként. Remélem, hogy Ti jobban haladtok, mint én, mert jó lenne minél előbb elküldeni a négyzeteket Győrbe....

19.JPG

* Többszínű spirál

Ez egy nagyon hálás, nagyon haladós és látványos mintaegység. Én is a Kreatív Kommuna Keddi Kurzusán tanultam egészen pontosan egy évvel ezelőtt, akkor kokárdát készítettünk ezzel a módszerrel. Most háromféle kékkel kezdtem neki, és csináltam egy kb. 10 cm átmérőjű kört. 

20.JPG

* Kagyló, csiga, fosszília

Kedvelt alapmotívuma a freeform horgolásnak ez a csiga alakzat - az öltés nagyságának fokozatos emelésével érhető el, ez a leírás igencsak látványos, könnyen megérthető. Tökéletesen kiemeli a csigavonalat, ha a mintára egy láncszem-sort is horgolunk egy másik színnel. 

21.JPG

 Gyűlnek a mintaegységek, lassan-lassan :)

22.JPG

Az eddigi részek szépen sorban: 

Szólj hozzá

jótékonyság freeform horgolás saját útmutató (tutorial) Kreatív Kommuna