2015. okt 31.

Gombo - variálható sál és fülmelegítő

írta: zcsilla
Gombo - variálható sál és fülmelegítő

Gombo - vagyis sál és fülmelegítő kombó, ami kedved szerint gombolható. Hordd fülmelegítőnek, majd gombold át és legyen belőle nyakmelegítő, tegyél rá újabb díszeket, vagy vedd le róla az összeset, alakítsd télivé vagy tavasziassá és gombold újra...

gombo151031a.JPG

A prototípust már bemutattam korábban, ajándéknak készítettem. Eredetileg csak egyedi darabnak készült volna, de ahogy ízlelgettem a gondolatot, egyre inkább úgy éreztem, hogy ilyet még kell készítenem... Gyorsan horgoltam is egy párat, van belőle vastagabb és vékonyabb is, jelenleg ebben a négy színben. Csak összefoglalva: a díszek alulról gombosak, így annyit és oda lehet feltenni a speciális horgolású alapra, amennyit szeretnél. Rengeteg mintát készítek rá, hogy minél könnyebben megtaláld a kedvedre valót. 

Ha csak az egyik gombot használjuk, akkor klasszikusabb gallér-szerű nyakmelegítőt kapunk. Mint látható nincs ilyenkor sem tátongó gomblyuk, hiszen a felső nagy gombok csak díszítést szolgálnak, a nem látható alsó, kicsi gombok funkcionálnak. 

gombo151031b.JPG

Ha mind a két vagy három gombot használjuk, akkor egy cső lesz belőle, amit fülre vagy nyakra is lehet használni. 

gombo151031c.JPG

Horgoltam egy csomó virágot, amivel klasszikusabb díszítést tud kapni.  

gombo151031d.JPG

Az őszt lehullott levelek, makk és gomba szimbolizálja. 

gombo151031e.JPG

És készült néhány hópihe is. 

gombo151031f.JPG

Még rengeteg minden fog készülni hozzá, csak időm mindig kevesebb van, mint ötletem...

Megrendelhető, a csillaz@gmail.com címen. 

Szólj hozzá

virág sapka horgolás saját termék