2015. júl 19.

Farmer négyzet az Old Blue felhívására

írta: zcsilla
Farmer négyzet az Old Blue felhívására

A legjobb farmer újrahasznosítós cég Magyarországon az Old Blue. Hihetetlen változatossággal, leleménnyel készítik termékeiket. Volt egy felhívásuk, amelyhez ezzel csatlakoztam: 

upcy_farmer_folt.JPG

A felhívás lényege, hogy bárki készíthet egy 22x22 cm-es farmer négyzetre bármilyen mintát, amit összegyűjtenek, összevarrnak és jótékonysági célra elárverezik. Már egy jó pár hete kiírták, és tudtam, hogy valamit szeretnék csinálni, de csak tegnap találtam ki végleg, hogy mit. És ha már kitaláltam, akkor meg is csináltam :) 

upcy_farmerfolt.JPG

Hogyan foltozzunk be egy lyukat? Hát így - Upcy módra, freeform horgolással! A tenger hatása még mindig érezhető rajta....

upcy_farmerfolt_hatoldal.JPG

Szólj hozzá

jótékonyság tenger kihívás farmer anyag freeform horgolás saját termék