2014. dec 13.

Karácsonyfa újrahasznos alapanyagokból - dekorációnak vagy ajándéknak

írta: zcsilla
Karácsonyfa újrahasznos alapanyagokból - dekorációnak vagy ajándéknak

Az előző bejegyzésemben olyan karácsonyfákat gyűjtöttem össze, amelyek megállják a helyüket a valódi fenyő helyett. Ez a lista az inkább dekorációként szolgáló fákat veszi számba, legyen szó a nappaliról, a hálóról vagy éppen a konyháról.

fali_karacsonyfa.jpg

forrás: pinterest

Ez a vessző fa nagyon dekoratív, és az elkészítéséhez igazán nem kell sok minden. Jó ideig gondolkodtam, hogy ez melyik bejegyzésbe kerüljön, de végül is jellege miatt ide soroltam. 

vesszo_karacsonyfa.jpg

forrás: recyclart.org

Ezt a vonalat képviseli ez az egyszerű, ágakból összerakható fali dekoráció is. Bármit lehet ráakasztani, ami a stílusunkat legjobban kifejezi. 

ag_karacsonyfa.JPG

forrás: 29ruehouse

Papírból rengeteg féle fa készíthető. Tavaly én is készítettem magazin- fenyőt, ami szerintem elképesztően dekoratív:

p1520203.JPG

Ha nincs kedvünk hajtogatni, tépkedjünk vagy vagdossunk és szúrjunk: 

konyvlap_karacsonyfa.jpg

forrás: hometalk.com

Régi képeslapokból is érdekes dolgok készülhetnek: 

kepeslap_karacsonyfa.jpg

 forrás: Anyone can decorate

 Szerszámokból: 
sepru_karacsonyfa.jpg

forrás: Totally Green Crafts

Uszadékfából valami csoda készülhet (és a második linken még másik 24-et találsz!):

uszadekfa_karacsonyfa.jpg

forrás: beachcomber és completely costal

És jöhetnek a karácsonyi asztalra szánt ehető, egészséges fácskák is: 

brokkoli_karacsonyfa.jpg

forrás: recyclart.org

gyumolcs_karacsonyfa.jpg

forrás: Natural and Thrifty 

Szólj hozzá

fa karácsony főzés kert lakberendezés állvány felnőttnek férfiaknak és fiúknak