2014. dec 02.

Ferenc névnapra - állatfüles poharak

írta: zcsilla
Ferenc névnapra - állatfüles poharak

Ez valami egészen elképesztő ötlet! Lehet bulira készíteni műanyagból, de én simán el tudom képzelni mindennapi használatra is. 

1203ferenc.jpg

  • December 3.: Ferenc
  • Jelentése: francia
  • Forrás: Dollar Store Crafts
  • Felhasznált anyagok: műanyag állatok, poharak, szupererős ragasztó, festék, maszkoló szalag

Igen, tudom, hogy október 4-én van alapvetően Ferenc nap, amelyen az Állatok Világnapján keresztül emlékezünk Szent Ferencre. De akkor még nem láttam meg ezt a zseniális ötletet.... Ezért inkább előhúztam a mai Ferenc napon. És igen, ezúttal sem a jelentéshez passzoló ajándékot találtam ki, hanem inkább a névhez kapcsolódót. 

Az elkészítés tényleg végtelenül egyszerű: a gyerekektől lenyúlt műanyag állatokat valami nagyon erős ragasztóval ragasszuk fel a pohár oldalára. A tetején egy részt takarjunk le, ha van maszkolószalaggal, ha nincs, akkor rá lehet tekerni egy sima lapot is. Ezután fújjuk le valamilyen színre. Ha egyszeri használatra készül, mondjuk egy partira, akkor szerintem szinte mindegy, hogy milyen spray-t használunk. Ha hosszabb távra tervezünk vele, akkor keressünk mosogatásnak ellenálló festéket. 

Buliban meg van oldva a pohárjelölés is, vagy készítsünk belőle egyetlen becses darabot a megajándékozott kedvenc állatával. 

Boldog névnapot! 

Szólj hozzá

születésnap buli névnap lakberendezés gyerekkel partykellék gyereknek étkészlet felnőttnek férfiaknak és fiúknak