2014. nov 06.

Őszi horgolt koszorú

írta: zcsilla
Őszi horgolt koszorú

Tavasszal és nyáron a szivárványos koszorúm fogadott minket és vendégeinket az ajtónkon. Az ősz beköszöntével azonban ideje volt lecserélni. 

P1580285.JPG

A csíkokhoz őszi színeket választottam, a sárgák és barnák különböző árnyalataihoz jól illik ez az acélkék. A csíkos alapot ezúttal egy kisebb szalmakoszorúra varrtam rá, majd jöhetett a díszítés: horgoltam egy apró tököt, egy gombát, egy csomó lehullott levelet, egy sárga virágot, és természetesen egy szívet. Ez utóbbit kitömtem, és egy narancs gombbal és egy kis szalaggal díszítettem, a virág közepébe is került egy gomb. 

P1580287.JPG

Ez most nem lesz fent sokáig, hiszen hamarosan jönnie kell egy télinek :) 

Szólj hozzá

gomb koszorú horgolás saját termék felnőttnek saját útmutató (tutorial)