2014. máj 10.

Horgolt szivárványos virágos koszorú

írta: zcsilla
Horgolt szivárványos virágos koszorú

Gyerekkoromban kötni szerettem, horgolni nem is igen tudtam. Néhány éve találkoztam a csodálatos "gerilla horgolással" feldíszített színpompás fák képeivel. Imádom ezt a tobzódást a színekben, amit horgolással sokkal könnyebb elérni, mint kötéssel. Akát azt is mondhatom, hogy emiatt kezdtem el horgolni. Az első szivárvány-munkámnak az anyák napi kaspót mutattam meg, de közben már készült ez a nagyon vidám tavaszi ajtódísz is. 

P1530389.JPG

Nem saját ötlet, hanem az attic24 oldalán találtam rá. A linken részletes, képes leírása található a koszorúnak. Természetesen azért saját szájam íze szerint alakítottam. Eleve elképzelhetetlen, hogy két egyforma darab készüljön belőle, hiszen mindenki a saját ízlése, és fonalkészlete szerint alakíthatja ki a csíkokat. Mint mindig, most is maradék fonalakból dolgoztam. 

Alapnak egy általam, papírból készített koszorút használtam. Ennek készítése itt található. Nem akartam tobzódni a virágokban, mert annyira imádtam a csíkos alapot, hogy nem akartam eltakarni.

P1530391.JPG

A csíkokhoz használt fonalakból készítettem néhány nagyon egyszerű kicsi virágot, és pár picit nagyobbat. A szép összhatáshoz levelek is szükségesek. 

P1530397.JPG

A minta középpontja az általam nagyon kedvelt egyszerű szív forma. Ezt kitömtem, míg a virágok és levelek síkban vannak. Nekem tetsző módon elrendeztem őket a koszorún, és felvarrtam a díszeket néhány öltéssel. Öröm ránézni, amikor hazaérkezünk :)

Szólj hozzá

virág koszorú horgolás saját termék