2014. júl 10.

Tengeri horgolt kavicsok

írta: zcsilla
Tengeri horgolt kavicsok

Életünkben először egy csodálatos hetet töltöttünk el a tengerparton Horvátországban. Kristálytiszta tenger, gyönyörű formájú kavicsok, hullámzó víz, halak, kagylók, tengeri csillag, algák és tengeri növények. Nem bírok betelni a tenger kékjének változatosságával. Természetesen ez nyomot hagyott bennem, és készült néhány horgolt kavics is ezen inspirációból. 

P1550004.JPG

A halacska volt az első ötlet. Egy hengeres kavicsot az egyik vége felől borítottam be, majd két kis uszonyt is horgoltam rá. Alig néhány centi nagyságú, könnyű, így akár kulcstartónak is használható.

halacska.JPG

A tengeri csillagot szerintem még át fogom dolgozni, mert ennek a "gyomrában" is egy kavics lapul, csak így nem sok látszik belőle. A követ teljesen beburkoltam, a csápjai egy rétegű horgolással készültek. Ez azért is jó, mert így szabadon tekergethetőek, olyan, mintha mozogni tudna. A nyaraláson láttunk egy kb. 30 cm átmérőjű csillagot, hosszú percekig bámultuk, ahogy lassan, komótosan mászik. 

csillag.JPG

A kagyló mintával beborítottam a követ, ahogy már korábban is csináltam. Szándékosan használtam a kő színétől nem túlságosan eltérő fonalat, mert így egy kicsit olyan, mintha fosszília lenne. Nagyon tetszik ez a csigavonal minta, szerintem még használni fogom :)

kagylo.JPG

Kívánom mindenkinek, hogy hason élményekkel gazdagodjon! 

Szólj hozzá

kert horgolás saját termék felnőttnek csipkő