2015. júl 03.

Szabadság, szerelem... freeform

írta: zcsilla
Szabadság, szerelem... freeform

Szerelem volt első látásra a freeform. Mert ilyen vagyok, mert én vagyok. 

freeform_cuff_upcy.JPG

Aztán mégsem mertem belevágni, mert még nem értem meg rá. Csak bámultam, és vissza-vissza tértem a képekhez, amiket láttam.
És akkor az eszembe jutottak a gimis, főiskolás füzeteim. Ha ceruza, toll került a kezembe, rajzoltam. Nem alakokat, hanem nonfiguratív formákat. Amik csak jöttek egymás után, soha nem tudtam, hogy mi lesz belőle, és miért. Néha forma lett, néha csak motívum.

regi_rajz.JPG

Mostanában ceruza helyett horgolótű van nálam, ezért inkább ezt használom :) Az első próbálkozásom a Subat nyakék volt a Kreatív Kommuna Megújulás kampányára. Akkor még csak azt mertem bevállalni, hogy a vonalak szabadon szaladjanak. 

p1600375.JPG
Majd jött Dóra gyönyörű kerámiagolyóiból az ékszer szettem. Ránézésre ez még nem freeform, de mégis az :) Csak a színeket válogattam össze, nem volt minta a fejemben, egyszerűen csak csináltam, ami a golyóhoz illett.. persze egy párszor lebontottam, meg átalakítottam, és így lett ez a letisztult forma. 

20150523_154624.jpg

Még most sem vagyok sehol ebben a folyamatban, de már egy kicsit érzem a valódi szabadságot: ahogy merek a formákhoz nyúlni, őket keverni, és alakítani... De ez az alkotás nem folyamatos. Van, amikor kifogyok az ihletből, de közben eszembe jut egy másik minta, színvilág - ezért egyszerre több félkész munka is van a kosaramban. Drukkoljatok, hogy minél több mindent fejezzek be :) 

freeforms_upcy.JPG

Szólj hozzá

ékszer kerámia freeform horgolás saját termék felnőttnek upcycled jewelry Kreatív Kommuna