2014. dec 28.

Két kötény: ingből és farmerből

írta: zcsilla
Két kötény: ingből és farmerből

Kérésre készítettem két továbbhasznosított kötényt. 

kotenyek.jpg

Mindkettő a neten fellelhető ötletek alapján készült.

A farmer ez alapján készült (de nem hűen lemásolva), egy vékonyabb denim gatyából van. Igazán szerencsés voltam, hogy olyan gatyát találtam, aminek nagyon szép díszes a zsebe és a hátsózsebe is. A kötény alsó részéhez a nadrág elejét rövidnadrágnak vágtam le, felbontottam a szárak közepénél, és újra levarrtam. A szárból készült a felső része. Egy szép kockás anyaggal körbeszegtem. A nyaknál gombos, hátul köthető. 
Az inges variációhoz rengeteg leírás van, például itt. Ami saját ötlet benne: az egyik ujjából készítettem egy hatalmas zsebet is előre. Meghagytam az egyik gombot rajta, amire horgoltam egy levehető virágot is. 

p1590584.JPG

Szólj hozzá

ing farmer anyag varrás horgolás saját termék felnőttnek saját útmutató (tutorial)