2014. sze 06.

Minecraft projekt 3. - Creeper cipő

írta: zcsilla
Minecraft projekt 3. - Creeper cipő

Még nem ért véget a Minecraft őrület nálunk. Ezt a cipőt is egy ideje már pakolgattam ide-oda, de most végre megtaláltam a megfelelő módját, így igazán menővé varázsoljam. 

P1570378.JPG

  • Forrás: The Green Wife
  • Felhasznált anyagok: fehér tornacipő, textilfesték, ecset

Az első lépés a kockák berajzolása. Sokkal macerásabbnak tűnik, mint amennyire az valójában. Keresni kell egy alkalmas méretű, vonalzónak használható valamit. Teljesen jól használható egy megfelelő méretűre vágott spatula, ahogy az eredeti posztban is látható (én félbevágtam egyet, így lett jó a méret). Fontos figyelni arra, hogy a fej minta kiférjen, szélesebb, mint az ember gondolná. A tornacipőn jól fog a ceruza, és ha elrontjuk, akkor ki is radírozható. 

A szegélyeket zöldre akartam festeni. Maszkoló szalaggal leragasztottam az anyagot, nehogy belefessek. A második cipőnél már nem vesződtem ezzel, mert nem folyós a festék, így igen kicsi az esély rá, hogy az ember elrontsa. A Creeper fejet körberajzoltam, hogy pontosan lássam a helyét.

P1570368.JPG

Volt itthon néhány textilfilcem és vettem tubusos festéket. A filcekkel könnyebb rajzolni, de az ecsettel felvihető festék sokkal szebben fed. Egy lapos kb. fél cm széles ecsetet használtam, ezzel nagyon könnyű volt dolgozni. 

Elkezdtem színenként felvinni a festéket. Nem volt mintám vagy ilyesmi, csak hasraütéssel váltogattam a színeket. 

P1570371.JPG

Egyszer csak eljutottam a végére... Nem mondom, hogy pillanatok alatt kész lett, de nem olyan vészes. A másik felét megpróbáltam ugyanúgy megrajzolni, talán ez benne a legnehezebb. A festés lehet különböző, de nekem egyszerűbb volt  ugyanolyanra készíteni - nem kellett újra átgondolni, hogy milyen sorrendben jöjjenek a színek, egyszerűen csak átmásoltam a már kész cipőről. Az egész kb. 2 óra alatt meg is lett. 

P1570374.JPG

Utolsó lépésként egy sütőpapíron keresztül alaposan átvasaltam a festéket, hogy tartósabb legyen. Vigyázni kell, hogy a gumi szegélyt nehogy megolvasszuk!

 

 

 

Szólj hozzá

gyereknek minecraft saját útmutató (tutorial) férfiaknak és fiúknak