2016. jún 26.

Az idei nyár legnagyobb divatja

írta: zcsilla
Az idei nyár legnagyobb divatja

Foci EB, olimpia - jól szereplő magyar csapatok. Mi is lehetne trendibb az idén, mint a nemzeti színek? Drukkoljunk a csapatoknak, vegyünk részt a közösségi eseményeken, közös meccs és sportesemény nézéseken. 

Én egy olyan fülbevalót készítettem idén, ami nem hivalkodó, finoman és kedvesen utal elhivatottságunkra. 

Az üveglencsés ékszerkészítés nem egy bonyolult dolog: kell hozzá egy megfelelő méretű alap + üveglencse, speciális ragasztó, és valami, ami a lencse alá kerül. Nos, ez általában papír szokott lenni: sokszor hobbiboltokban is kapható előre nyomtatott papír, vagy a netről leszedett minta. Sok gyönyörű ékszert készítenek újrahasznosított papírokból is, ami már sokkal közelebb áll az én szívemhez is :)

Egy ideje már szemezek a kellékeim között megbúvó lencse-készlettel, de tudtam, hogy én nem fogok papírt ragasztani alá...aztán egyszer csak megszületett: miért ne lehetne mindenféle textúrát használni? És elkezdetem a kísérletezést. Először természetesen az ingekből vágtam ki köröket, így lettek textiles lencsék, majd csipkések, kipróbáltam a bőrt is, és végül megszületett a legizgalmasabb: apró fonaldarabok a lencse alatt!

upcy_magyar_fulbevalo02.jpg

A lencse gyönyörűen kinagyítja az anyag összetételét, ezáltal izgalmas képet mutat, miközben a fonal mellett apró légbuborékok jelennek meg, amik szerintem egészen egyedivé varázsolják a fülbevalót. Ez a nemzeti színű ékszer igazán tökéletes a nyárra :) 

Egy fülbevaló párról biztosan tudom, hogy "kint nézi a meccset" Franciaországban, eddig szerencsét hozott...

Természetesen készült más színösszeállításban is, a kedvenc pasztelljeimet is bevetettem. 

upcy_fonalas_uveglencse.jpg

És akkor már megmutatom, hogy milyen, amikor ingből származó vászon vagy csipke van alatta: 

20160526_102039.jpg

És nagyon imádom a bőrt is...

upcy_leather_earring.jpg

A fülbevalók megvásárolhatóak vagy rendelhetőek, nagyon kedvező áron. Írj a csillaz@gmail.com címre vagy keress a facebookon

Szólj hozzá

ing ékszer fém saját termék felnőttnek upcycled jewelry