2014. dec 29.

Minecraft és LEGO lovagvár csoki

írta: zcsilla
Minecraft és LEGO lovagvár csoki

A gyerekeim ezt adták osztálytárs-ajándéknak karácsonyra, de szilveszteri buliba is tökéletes lehet a házigazdának vitt meglepetésnek. 

p1590399.JPG

A házicsoki mániám már talán kiderült, sokszor, sok alkalomra készítettünk már ilyet. Az a jó benne, hogy az ember megveszi a formát (utoljára valami 100 Ft-osszerű boltban vettem őket kb. 700 Ft-ért), és utána szabad az alkotás belőlük. Igen, tudom, hogy ez nem valódi házi csoki, amit mi csinálunk, hiszen csak felolvasztjuk a bolti csokit, és teszünk bele mindenféléket, de mégis egyedi ajándék. Főleg ha a gyerekeim ilyen zseniális csomagolásokat találnak ki neki. 

p1590406.JPG

A fiam egy várat tervezett, amiben LEGO katonák sorakoznak. Az persze nagy előny, hogy volt otthon olyan papírunk, ami ilyen ezüst bevonatos, de ezt is meg lehet oldani: egy kartonra alufóliát kell ragasztani. A vár formát kiszerkesztette, megrajzolta, kivágta. Az egyetlen dolog, amiben segítettem, az összeállítás (kapcsokkal összetűztük) volt. Megcsináltuk a LEGO csokikat, ahogy azt már korábban bemutattam, és kész is van egy igazán egyedi ajándék! 

p1590400.JPG

A kislányom is egy fiút húzott megajándékozandónak. Mivel új iskolában, új osztályban van, így még nem mindenkit ismer teljes mélységig, csak annyit tudott mondani a kissrácról, hogy Minecraft mániás. Ezzel meg is volt a megoldás: kockacsokit neki. 

p1590383.JPG

Ebben az esetben kicsit jobban játszottunk a csokikkal: készült fele étcsoki - fele fehércsoki (aki ügyes láthatja a bal oldali középsőn, hogy csíkos), tejcsoki és fehércsoki is. A fehéret az ét után csináltam, és nem mostam ki az edényt, így egészen halványbarna lett - ez még jobban illik a Minecrafthoz. 

Az ezüstös papírból készült egy tartó, a külső dobozt ezúttal kinyomtattuk. Ehhez rengeteg letölthető anyag van a neten, én ezt használtam

p1590385.JPG

A csokik tetejére még került egy Creeper fej is, ami egyben védi is a bonbonokat. 

p1590382.JPG

 

Szólj hozzá

születésnap buli karácsony iskola szilveszter főzés doboz gyerekkel gyereknek minecraft LEGO felnőttnek saját útmutató (tutorial) férfiaknak és fiúknak