2014. dec 27.

Gyönyörű kézműves karácsonyfánk

írta: zcsilla
Gyönyörű kézműves karácsonyfánk

Nálunk mindig nagyon színes a karácsonyfa, de most idén igazán különleges lett, hiszen rengeteg más kezétől is származó alkotás díszíti. Nagyon tetszik, és nagyon örülök neki, hogy ilyen szép, ezért szeretném megmutatni mindenkinek :) 

p1590609.JPG

Minden évben a gyerekek díszítik a fát, azt és úgy aggatnak fel,a hogy szeretnék :) Mi minden van rajta? haladjunk felülről lefelé. A csúcsdísz egy karton kúpból készített télapó, amit a fiam csinált egy pár évvel ezelőtt. A függönyön hátul két angyalka őrzi a fenyőt, őket kb. 10 évvel ezelőtt varrtam mindenféle maradék anyagokból. Szerte a lakásban több is van belőlük. A legfelső ágon Bugacfilc tündéri filcei vannak.

p1590587.JPG

Alatta néhány farmer karácsonyfa, amit n készítettem, és a kislányom egyik angyalkája van. 

p1590540.JPG

És az én személyes kedvencem babszem fülbevaló és párnababa kicsit szégyenlős, majdnem-angyalkája. 

p1590586.JPG

Közvetlenül alatta fut Poma Lamps & Design csodálatos nemez égősora. 

p1590588.JPG

Ebben a magasságban több saját, horgolt díszem is van - meg persze mindenfelé elszórva. 

p1590634.JPG

Lidércke varrományai pöttyös szarvasa és Payafa letisztult fehér fa agancsosa nem véletlenül hasonlít egymásra, és szándékosan került egymás közelébe, hiszen házaspárként így kell lenniük :) 

p1590596.JPG

A közelükben van Gyűszű varrósarok kedves pöttyös szaloncukra is. 

p1590598.JPG

Bogyó babái angyalkája folyamatosan vándorol a fán, hol itt, bukkan, fel, hol ott, hiszen a kislányom leveszi, játszik vele, és visszaakasztja, Tudtam, hogy ő lesz a nagy kedvence...

p1590604.JPG

A fa alatti rész is igencsak érdekes, még úgy is, hogy a gyerekek meglepetései még nem is kerültek alá. Rám azonban már várt egy ajándék: Wolfabric játékán én nyertem ezt a fantasztikus könyvszobrot, ami mellé rendeltem egy másikat is. 

p1590611b.JPG

Itt nézelődik a Baráthegyi Majorság fogyatékos alkotói által készített nagyon aranyos - és természetesen pöttyös fülű - őzikéje. 

p1590641.JPG

Boldog karácsonyt mindenkinek, jövőre remélem még több díszt mutathatok meg :) 

Szólj hozzá

karácsony