2014. nov 22.

Karácsonyi bemutató állvány

írta: zcsilla
Karácsonyi bemutató állvány

Akár díszként is funkcionálhat ez a végtelenül egyszerű állvány. 

P1580640.JPG

Nem kell hozzá más, csak egy kis hullámkarton. Vágjunk ki két egyforma fenyőfa formát, és hasítsuk be a közepénél egymással szemben lévő oldalról. Nem kell ennyire bevágni, mint én csináltam, elég a közepéig. Ebben az esetben egy szétszedhető állványt kapunk. 

P1580637.JPG

Csúsztassuk egymásba. Nekem az alja eléggé mozgósra sikeredett, így egy-egy csomagolópapír darabbal megerősítettem. Így már persze nem szétszedhető, de legalább stabil. 

P1580638.JPG

Kis bevágásokat ejtettem a fenyő ágain, ahová a termékeket fel lehet akasztani. 

P1580640_1.JPG

A tetejére - szintén kartonból - egy csillagot vágtam ki, aminek van egy "lába". Mivel találtam itthon sárga tojástartó dobozt, abból is kivágtam a csillag formát, ezt a kartonra ragasztottam. A csillagra kerülhet az árlista. A fenyő talpára pedig rá lehet írni a fő elérhetőségeket is. Egy kosárban mellé kerültek a termékek.

P1580644.JPG

Szólj hozzá

karácsony állvány horgolás saját útmutató (tutorial)