2014. okt 22.

Fülbevaló és medál régi játékból, drót horgolással

írta: zcsilla
Fülbevaló és medál régi játékból, drót horgolással

And now for something completely different, ahogy a Monty Python mondaná... Egy újabb projekt, ami nem csak egy darabos lesz. Ezúttal a régi gyerekjátékok esnek áldozatul átalakító hajlamomnak. 

P1580146.JPG

Ez az ötlet egyszer csak jött. Egy olyan játékból, amit még most nem dolgoztam fel, de ez lesz a következő: a Toy Story édes kis űrlényeiből egy turiban (hol máshol) egyszer régen találtam egy minit. Majd pár nappal ezelőtt találtam egy ugyanolyat. Akkor jutott eszembe, hogy fülbevalót kellene készíteni belőle. Ilyet sokan csinálnak: egy karikát belefűznek, rámegy egy akasztó, és már kész is van. Ennél persze többet szerettem volna.... Közben még találtam néhány hasznosítható figurát, és folyamatosan gondolkodtam, hogyan lehetne egy kicsit megvariálni ezt a témát. Akkor jutott eszembe, hogy nem lehetne-e valahogy a drótot horgolni - gyorsan utánanéztem, és lehet. Így meg lett az irány :) 

Először ezekkel a helyes kis nyílméreg békákkal állt össze a kép: leveleket kell horgolni alájuk. Ugyanolyan eljárással készültek, mint egy sima horgolt levél.

bekaP1580133.JPG

Ezekre fűztem fel a brekiket, az drótot átszúrtam a lábaikon, hogy biztosan tartsa őket - nem kell aggódni, egyáltalán nem éreztek semmit :) Már csak egy fülbevaló akasztó kellett rájuk (ródiumból készült, így allergiamentes), és kész is voltak.

bekaP1580139.JPG

Mivel volt egy harmadik béka is, ezért abból egy medál készült. 

bekaP1580131.JPG

Megvásárolható a Meska boltomban!

 

Szólj hozzá

ékszer fém horgolás meska saját termék felnőttnek játÉKszer