2014. sze 20.

Muppet Show Miss Röfi nyakkendő pénztárca (3.)

írta: zcsilla
Muppet Show Miss Röfi nyakkendő pénztárca (3.)

Ééééés ez a kedvencem... Egészen lázba hozott a Muppet nyakkendő, és gyorsan találtam is hozzá egy színben illő, csodaszép tűpöttyös párt is. 

bP1570670.JPG

Nagyon tetszik ez a játék - megtalálni a párokat és készíteni belőle valami extrát. A most nálam lévő nyakkendőkből most ez a legvagányabb, bár nagy erőkkel keresek hasonló mintásakat. Ha Neked van otthon, szívesen átveszem!

Ez is egy újabb szabásminta, az elsőt alakítottam át hozzá, hogy ne rejtve legyen az aprótartó rész. Még mindig javítandó lépések rajta, mert iszonyatosan nehéz varrni. A nyakkendő anyaga csúszik és deformálódik, ráadásul igen vastag is a hímzések miatt. A Miss Röfissel igencsak megszenvedtem, mert a minta keresztbe fut, ezért a hátoldalon egy vastag cérnaköteg fut. Mit mondjak, remek volt ezt behajtani....

bP1570688.JPG

Kevesebb fakk van benne, de szerintem ez is éppen elég: két kártyatartó és egy rejtett zseb van a bal oldalon. A jobb oldalon az aprós részt simán rávarrtam az anyagra, nem szerkesztettem alá rejtett zsebet. Így sokkal szebb lett a varráskép.

bP1570674.JPG

Ezúttal felhasználtam a nyakkendőbújtatót is, azt is rávarrtam a pénztárcára. 

bP1570672.JPG

Igazi vagány férfi pénztárca, mint méretben, mind színben a fiúk igényeihez igazodik. Kíváncsi leszek, kihez kerül :) Ez is megvásárolható a Meska boltomban

bP1570675.JPG

Még maradt a Miss Röfis anyagból, talán még egy pénztárca kihozható belőle, de egészen biztos, hogy nem ezzel a párosítással. 

bP1570684.JPG

Szólj hozzá

pénztárca nyakkendő anyag varrás meska saját termék felnőttnek férfiaknak és fiúknak