2014. jún 16.

Horgolt kavics, hímeskő

írta: zcsilla
Horgolt kavics, hímeskő

Szeretem a kavicsokat, lenyűgöz a sokszínűségük. Így vannak ezzel a gyerekeim is, nincs olyan séta, amin egy-két szebb darabot ne gyűjtenénk össze. Így nem véletlen, hogy beleszerettem ebbe az ötletbe, amikor először megláttam a neten...

P1530551.JPG

A két anyag találkozása számomra csodálatos. Igazán kreatív dolog a szabálytalan alakú követ kidíszíteni, felöltöztetni. Itt nincs minta, leírás, csak fantázia. Még bontogatom a szárnyaimat ebben a témában, hiszen nem tudok még annyi mintát és fogást, mint amennyit ehhez alkalmazni kellene...

Az ötlet nem enyém (sajnos), hanem Margaret Oomen-é. Amikor megláttam a kavicsokat egy keresés alkalmával, tudtam, hogy csinálnom kell ilyet. Akkor a hímeskő elnevezés ugrott be, amelyet Mattioni Eszter képzőművész használ csodálatos, egyedi mozaikjaira. Kell találni valami jó nevet nekik...

Szólj hozzá

freeform horgolás saját termék csipkő