2018. jún 11.

3 féle bojtos fülbevaló az UPCY ökodesigntól

írta: zcsilla
3 féle bojtos fülbevaló az UPCY ökodesigntól

Az idei nyár legnagyobb slágere a bojtos fülbevaló. Iszonyatosan tetszett, de nem akartam filléres kínai alkatrészekből készíteni. Így elkezdtem agyalni, és rögtön három teljesen különböző típust is készítettem, amelyek mindegyike továbbhasznosított.

20180608_103233.jpg

Először is elővettem a maradék fonalaimat, és összeválogattam belőle egy halomnyi különlegeset. 

20180606_212532.jpg

Ezekből készítettem a legbulisabb, legbohémabb fesztivál darabokat. Mindegyik egyedi, van hosszabb, szőrösebb, vidámabb és drámaibb. 

20180608_103056.jpg

20180608_103139.jpg

Azonnal csináltam magamnak is egyet: 

csilla.jpg

Az is nyilvánvaló volt, hogy kell kerékpár gumibelsőből is csinálni egy párat. Legyél akár bringa őrült, megrögzött állatvédő (vegán bőrnek is szokták hívni) vagy egyszerűen csak egyéniség, ezt kell választanod! Különböző hosszúságokban készítettem, de elárulom, hogy minél hosszabb, annál jobban néz ki...

20180608_171400.jpg

Természetimádókra és a visszafogottabbakra is gondoltam. A bohém bojtok és az elegáns (bár bontott vagy maradék) gyöngyök házasságából gránátalmát, levendulát, kiwit és áfonyát idéző fülbevalókat készítettem. 

20180608_171454_1.jpg

Megrendelhetőek a facebook boltomban vagy személyesen vásárokban - kövesd a facebook oldalam, és látni fogod, hogy éppen mikor és hol vagyok

Szólj hozzá

buli nyár kerékpár trend ékszer summer gyöngy partykellék fenntarthatóság saját termék felnőttnek bicikli belső upcycled jewelry kerÉkszer upcycleddesigns sustainabledesign