2014. dec 08.

Télapó nálunk

írta: zcsilla
Télapó nálunk

Az elmúlt napokban mindenki Mikulásos képeket posztolt, ezért direkt egy kicsit lemaradtam :) 

p1590245.JPG

Ez nem mind az én művem, a középen látható gyönyörű kis gomba-házikót a miskolci Baráthegyi-majorságban fogyatékossággal élő alkotók készítették. Egyébként tündérek laknak benne, akik éjszaka jönnek, és ők, de csakis ők tudják, hogyan lehet kinyitni az ajtaját. Hamarosan a kislányomnak is megmutatják, de még nem mondhat róla többet, úgyhogy pszt...

A bal oldali Mikulás-zsák ismerős lehet, hiszen a múlt héten posztolt miki-zacsi ötletes bejegyzésből készítettem el én is. 

A fiam mi másban is kaphatta az ajándékot, mint egy Minecraft Santa zsákban. Természetesen ezt is én varrtam, az alapja egy abrosznak való anyag. A kockáknak megfelelően kiszerkesztettem a szőrös anyagból a szakáll nagy részét, és hozzávarrogattam még a kockákat. Annyiból nem volt egyszerű, hogy ez egy elég nyúlós anyag, és a kockák mérete persze, hogy nem volt kerek szám. A szemét fehér és fekete filc anyagból varrtam fel.

p1590122.JPG

Téglatest alakra alakítottam - mivel nem volt akkora anyagdarabom, hogy egyben ki tudtam volna szabni, ezért a tetejére és aljára egy-egy négyzetet varrtam. Hátul cipzáros, így bármit lehet benne tárolni. 

minecraft_mikulas.jpg

Pénteken a lányom osztályában Mikulás-parti volt, amire hosszas gondolkodás után házi csokit készítettünk, természetesen ez is télapós dobozba került. 

mikulas_doboz.jpg

Hogy lehet a piros dolgokat fotózni? 

Szólj hozzá

karácsony télapó advent főzés papír doboz varrás partykellék gyereknek minecraft saját útmutató (tutorial) férfiaknak és fiúknak dekorfilc