2014. okt 13.

Kutyás ajándéktáska szülinapi bulira

írta: zcsilla
Kutyás ajándéktáska szülinapi bulira

Kivételesen egy olyan ötletet mutatok most be, amelynek nem az alapanyaga továbbhasznosított, hanem az alkotás használható tovább és másra, mint eredetileg. 

P1580037.JPG

Lányom szülinapra volt hivatalos. Nagy gonddal válogatta össze az ajándékot, és készített hozzá üdvözlőkártyát. Ezúttal a csomagolást is megbolondítottuk egy kicsit. Bár az ajándékzacskókat még mindig jobb megoldásnak tartom a csomagolásra, mint a csomipapírt, mert legalább többször fel lehet használni, de igencsak drágák, nagyon megdobják az ajándék árát. Így kitaláltam egy olyan megoldást, amivel maga a csomagolóanyag is ajándékká válik, és még sokáig lehet használni. 

Most is a jól bevált táska fazont használtam fel, amit már alkalmaztam itt és itt is, csak egy kisebb méretben. Kevés alkatrészből áll, de nagyon látványos végeredményt lehet belőle produkálni. A varrása is igen egyszerű. 

P1580034.JPG

 

Ezúttal egy kutyus mintát választottunk applikációnak, ehhez egy színezőt használtam fel. A mintát kétoldalas ragasztóbélésre vasaltam fel, így igazán könnyű volt dolgozni vele. A nyakára egy kis masnit varrtam.

P1580038.JPG

Arra gondoltunk a kislányommal, hogy milyen jól mutat majd ebben az ajándék, és igazunk lett :) Nagyon örült neki a szülinapos, remélem, hogy megtalálja majd a megfelelő funkciót a táskának. 

Szólj hozzá

születésnap táska anyag varrás gyereknek saját termék saját útmutató (tutorial)