2014. dec 31.

Lalaloopsy jellegű horgolt hercegnő baba

írta: zcsilla
Lalaloopsy jellegű horgolt hercegnő baba

Ééééés, még ő is elkészült idén! Hurrá, nincs semmi elmaradásom, tiszta lappal kezdhetem meg az új évet :)

p1590658.JPG

Még novemberben kezdtem neki a horgolásának, nagyon jól haladtam vele, de aztán kiestem a ritmusból, és valahogy nehéz volt újrakezdeni. Folyamatosan piszkált a lelkiismeretem, ugyanis ő köszönet-ajándéknak készült. Ha felfedeztek hasonlóságot a horgolt csiga színeivel, az nem véletlen. Ugyanis a csigatulajdonos kislány nővérének kezdtem el horgolni. Az anyukájuk nagyon sokat segít nekem, ezért is volt disznóság tőlem, hogy eddig húztam a dolgot. De legalább készen van, és az új évet ezzel kezdhetem, hogy átadom...

p1590667.JPG

Netes kutakodással szebbnél-szebb Lalaloopsy babákra lehet lelni, az etsy-n rengeteg csodás minta vásárolható meg. Szerencsére van ingyenes is, ami alapján én is dolgoztam: itt és itt

A ruháját ez alapján a kép alapján horgoltam, teljesen saját főből. A hajhoz sehogy sem találtam leírást, és mivel ez volt életem első horgolt babája, így rutinom sem igazán van benne. nem lett annyira szép, mint az eredeti képen. Egy sima kontyot készítettem csak, mert sehogy nem jött össze az a korona-szerű haj. Ahhoz, hogy mindenképpen a helyén maradjon a konty, egy hálót is horgoltam, amire egy pillangó gyöngy került. 

p1590669.JPG

Szerintem helyes lett, remélem a gazdájának is tetszeni fog!

p1590672.JPG

 

Szólj hozzá

baba gyereknek horgolás saját útmutató (tutorial) szeretgethető