2014. nov 06.

Cicisapka a szabad szoptatásért

írta: zcsilla
Cicisapka a szabad szoptatásért

Ez a sapka volt az egyik lökés, ami elindított az úton, hogy nekem horgolnom kell. Mert ha ilyeneket is lehet csinálni, akkor az csak jó dolog lehet :) 

P1580441.JPG

Miután nálunk már nem aktuális a szoptatás (9 és 12 éves a gyermekem), így egészen más típusú sapkákat kezdtem nézegetni, és ez valahogy feledésbe merült. Tegnap azonban egyszer csak szembe jött velem a kép, így gyorsan meg is csináltam.

article-0-16F11208000005DC-157_468x358.jpg

forrás: dailymail.co.uk

Biztos lesznek, akik felháborodnak, akik szerint undorító vagy ilyesmi. Természetesen elfogadom, hogy van, aki így gondolja. Leírom, hogy szerintem miért zseniális, és miért tetszett meg annyira...

Maximálisan anyatejesek voltak a gyerekeim, soha cumi vagy cumisüveg nem volt a szájukban. Ráadásul mindkettejüket kb. két éves korukig szoptattam. És akkoriban elég intenzív életet éltem, rendszeresen úton voltunk. Mindezekből következik, hogy bárhol, ahol éhesek lettek, kaptak cicit, legyen az busz, útszél, játszótér, Jászai Mari tér... Soha nem bújtam el, de nem is kérkedtem vele. Adtam nekik enni, ugyanúgy, ahogy bárki eszik az utcán. Voltak nagyon pozitív tapasztalataim - még ma is előttem van annak a lánynak az arca, akik fülig érő vigyorral, karján egy gyerekkel, oldalán pasival nyakban gyerekkel "like"-ot mutatott nekem :) De sajnos sokkal több rosszalló pillantást, fejcsóvát, elkapott tekintetet kaptam, mert milyen dolog, hogy nekem elöl van a mellem.  (Amiből persze szinte semmi nem látszott, hiszen a gyerek feje eltakarta, ráadásul nyilván én is próbáltam minél kevesebbet láttatni belőle.) Nos nekik zseniális fricska ez a sapka....

P1580448.JPG

Aki szeretné megcsinálni, annak egy tökéletes leírás található a Happy Hook Crochet-en. Vagy én is megcsinálom neked szívesen :) 

És akkor végezetül még egy kép, amit az 1935-ös Est Hármaskönyvéből fotóztam ki. Sajnos borzalmas lett a képminőség, de talán látszik, hogy a gyermekét szoptató anyuka egy parkban van....

P1580447.JPG

 

Szólj hozzá

sapka horgolás saját termék