2014. sze 07.

Itt van az ősz.... tehát jöjjenek a karácsonyi díszek :)

írta: zcsilla
Itt van az ősz.... tehát jöjjenek a karácsonyi díszek :)

Már készítettem jó pár karácsonyi figurát. Kicsit korai? Bizonyos szempontból igen.

P1570387.JPG

Másrészt viszont ezeknek az elkészítési ideje nem pár perc... Ráadásul karácsonyfa dísznek nem egy darab kell belőle. Arra gondoltam, hogy ha valaki szeretne rendelni, akkor jobb, ha már most megmutatom, hogy nagyjából milyen választékot tudok mutatni. Persze ez még nem minden, terveim között még van télapó és rénszarvas figura is, illetve másféle karácsonyfa....

P1570388blog.JPG

Nagyon szeretem ezeket a vicces, egyszerű madarakat. Engem gyermekrajzra emlékeztetnek, ezért különösen kedvesek szívemnek. A klasszikus karácsonyi színeken túl természetesen bármilyen összeállításban el tudom készíteni. 

Amikor horgoltam őket, folyamatosan ott motoszkált bennem, hogy ez a forma hasonlít a hintalóra is, és csinálok belőle azt is. Ilyen lett, szerintem ez is helyes :)

P1570415.JPG

Kedvenc szíveimből is készítettem karácsonyi változatot. A piros, fehér és zöld színben pompázó szívecskékre hópihét hímeztem, hogy méginkább illeszkedjen az ünnep hangulatához. 

És a karácsonyból nem maradhatnak ki parafadugó figuráim sem. Helyesebben a legelső parafa figuráim tavaly karácsonyra készültek a családomnak ajándékba. Itt egy kép arról, hogy miket kaptak tavaly: 

P1520203.JPG

Most remake-elem ezt az ötletet, ezúttal mások örömére. A fonal inspirálta ezeket a "szőrös" karácsonyfákat, amelyek kaptak egy parafa törzset. Mivel nincs több ilyen fonalam, siessen, aki ilyet szeretne, mert nem biztos, hogy lesz még belőle...

P1570417blog.JPG

És persze horgoltam angyalkákat is: 

P1570424.JPG

Minden megvásárolható a Meskán az Upcy boltban

 

 

Szólj hozzá

karácsony parafadugó gyereknek horgolás meska saját termék felnőttnek