2014. ápr 18.

Koszorú alap papírból

írta: zcsilla
Koszorú alap papírból

Mindig viszolyogtam a hungarocell koszorú alapoktól, a szalma vagy egyéb természetes alapúakat pedig sajnálom bevonni. 

P1530267_1.JPG

  • Felhasznált anyagok: hullámkarton, újság, cérna, cellux

Félkoszorú-alapot készítettem, vagyis olyat, amelyiknek az egyik oldala lapos. Ehhez vágjunk ki hullámkartonból egy megfelelő méretű körgyűrűt.

P1530262.JPG

Nagyobb újságpapír lapokból készítsünk egy hosszú hurkát: egyszerűen csavarjuk fel a lapokat és tekerjük meg őket. Fokozatosan növeljük a hurka duciságát, tekerjünk egyre több réteget rá. Ha elértük a kívánt vastagságot, egy cérnával rögzítsük az alaphoz. 

P1530263.JPG

Vágjunk csíkokat, a szélességük legyen kb. 4-6 cm. Szerintem a vékonyabb, hagyományos újság jobban alakítható, csak jobban is szakad. Az egyes csíkokat pici cellux darabbal ragasztottam össze. Tekerjünk fel annyi réteget, amennyit szeretnénk. Ezzel alakítható a koszorú domborúsága és vastagsága is. 

P1530265.JPG

Ez a koszorú bevonáshoz tökéletes. Becsavarhatjuk textil csíkokkal, színes papírral, vagy, amihez én készítettem horgolhatunk is "kabátot" neki. 

Szólj hozzá

papír koszorú saját útmutató (tutorial)