2018. már 20.

Tojástartóból színpompás tavaszi koszorú

írta: zcsilla
Tojástartóból színpompás tavaszi koszorú

Lehetsz vérprofi vagy éppen kezdő, készítheted barátnőkkel vagy a gyerekekkel, ezzel a koszorúval egész biztosan sikered lesz! 

P1530281.JPG

A koszorúhoz sokféle tojástartóra és hullámkartonra lesz szükségünk. A tojástartókból vágjunk ki változatos formákat. Készíthetünk nagy szirmos virágokat, ezek nárciszra fognak hasonlítani, ha egy kisebb tojástartó csészét is beleteszünk; a kisebb csészékből vághatunk sok szirmos szellőrózsákat vagy margarétákat. 25-30 virágra lesz szükségünk. A tojástartó fedeléből leveleket vágtunk. 

P1530282.JPG

Fessük le temperával minél több színre. Nálam ezt a műveletet a lányom csinálta, teljesen a saját elképzelései alapján. A száradáshoz elég sok idő kellett - este festettünk és csak másnap készült el a többi része. 

Persze a lehetőségek határtalanok: készülhetnek csillámos virágok, a közepükbe kerülhetnek gombok, nagyobb gyöngyök. 

P1530256.JPG

A koszorú alapjához hullámkartonból kivágtam két kb. 23-25 cm átmérőjű körgyűrűt. Az egyiket kilyukasztottam, és egy akasztót fűztem bele. A két karikát úgy ragasztottam össze, hogy a hullámkarton "száliránya" merőleges legyen egymásra, így biztosan nem törik meg. Természetesen ezt is lefestettük. 

P1530260.JPG

A virágokat elrendeztem a karikán és erős ragasztóval felragasztottam, a leveleket beragasztottam a virágok közé. 

P1530284.JPG

P1530279.JPG

Tartós és dekoratív tavaszi koszorút készíthetünk így! 

További tippjeim tojástartó felhasználására itt érhetőek el, további koszorúim pedig itt

Az útmutatót az UPCY ökodesign készítette. A forrás megjelölésével szabadon megosztható akár egészében, akár részenként.

Egy ilyen útmutató elkészítése több órás megfeszített munka, a saját szellemi, kreatív termékem, ezért kérlek, hogy soha ne tüntesd el róla a nevem, ne állítsd be sajátodnak. 

Az útmutató alapján készített tárgyakat magán vagy jótékonysági célokra lehet csak felhasználni, eladás céljából nem. Ha jótékonysági célból készíted el, akkor megtisztelsz, ha szólsz erről. És ha tudok, akkor örömmel veszek részt a jótékonysági akcióban, szívesen megosztom a lehető legtöbb fórumon és lehetőségeimhez mérten egyéb módon is népszerűsítem is. 

Szólj hozzá

húsvét gomb virág papír doboz lakberendezés dekoráció koszorú gyerekkel tojástartó saját útmutató (tutorial) craftforkids craftwithkids funwithkids