2016. dec 08.

Már van díszcsomagolásom is :)

írta: zcsilla
Már van díszcsomagolásom is :)

Jó ideje szeretnék saját csomagolást, természetesen ezt is fenntartható, továbbhasznosító módon. Az elképzelés csírája már félig meg volt, de a végső lökést egy alkotótársamtól kaptam. A végeredmény szerintem egyszerűen tökéletes. Annyira örülök neki :) 20161125_074512.jpg

Pár hete Veszprémben, az Old Bluenál jártam egy workshopon, amit inkább neveznék közös eszmecserének, mint továbbképzésnek. Nagyon sokat tanultunk egymástól. Az egyik kedvenc upcycler bloggerem István, a B-oldal alkotója, vitt és hozott kocsival (amit itt is nagyon köszönök), így útközben még rengeteg időnk volt beszélgetni. Ő vetette fel, hogy miért nem csomagolom össze kettesével-hármasával az ökohalaimat.

Gondolkodtam, ötleteltem, kitaláltam-elvetettem... Ez a szép, és nagyon vastag Anglia útikönyv meg már egy ideje itt pihen, hogy majd lesz belőle valami... A papírt varrni nagyon szeretem, először kézzel kísérletezgettem, később már küldtem varrott zacskókban csomagokat, és a Mikulás is ilyen zsákba hozta az ajándékot.

20161125_074540.jpg

Az útikönyv tökéletes választás, mert elég nagyok és vastagok a lapok, tartanak, de nem szakadnak. Nagy-Britannia pedig különösen illik a halakhoz, hiszen minden képen valami víz is van :)

Mindegyik díszcsomagolás egyedi, kézzel vágott és varrott, maximálisan újrahasznosított. Készítettem hozzá egy kis egyedi üdvözlőlapot is, ha ajándékba adod, erre írhatod a jókívánságokat.

Kétszer két változatban hozzájuthatsz: mindennaposban és karácsonyosban, valamint belefér kettő vagy három halacska, és persze sok minden egyéb is, akár a gallérok, akár a párnahuzatok. Aki rendel tőlem, már ilyenben kapja a termékeket, és a vásárokban is bónuszként jár a vásárlóimnak.

20161125_074603.jpg

Velem és a termékeimmel találkozhatsz rengeteg vásárban, vagy megvásárolhatod őket a facebook oldalamon keresztül is (nem kell hozzá fb tagnak lenned!). Csak nézd ki, és írj emailt a csillaz@gmail.com címre.

Szólj hozzá

könyv karácsony szuvenír papír doboz anyag varrás saját termék