2016. dec 05.

Villámgyors télapózsák - küldemény egyenesen a Mikulástól

írta: zcsilla
Villámgyors télapózsák - küldemény egyenesen a Mikulástól

Utolsó pillanat? Nem találsz normális zacskót? Szeretnél egyedit? Nyomtass!

20161205_121540.jpg

Idén pár praktikus és nagyobb méretű dolgot is kapnak a gyerekek mikulásra, így az átlagosnál nagyobb zacskóra volt szükségem. Ugyanakkor ez is csak egy egyszerhasználatos dolog, hiába varrtam nekik Minecraft zsákot, meg cuki mikulásost, semmire sem használták tovább. Gyűjtöttem egy csomó ötletet is anno, de ezek meg túl kicsik, és persze időben is el vagyok csúszva.

Ezért most úgy döntöttem, hogy a lehető legegyszerűbb alapanyagokat keresem hozzá. Készüljön egy küldemény egyenesen a Télapótól! Legyen rajta bélyeg, meg pecsét, meg címzés.... Egyáltalán nem bonyolult, néhány apróságot kell csak kinyomtatni hozzá.

Sima csomagolópapír is tökéletes lenne, de az most éppen nem volt itthon, csak egy érdekes, kétoldalas csomipapír. Ezt használom nyomtatópapírnak is, kivágtam belőle néhány A4 méretű lapot. Ezekre lehet kinyomtatni az alábbi válogatásból bármit, kivagdosni és felragasztani - így tökéletesen élethű csomagokat lehet készíteni, és szinte nem is látszik, hogy a felirat apró részekből áll.

20161205_114438.jpg

A csomagolópapírt összehajtottam, és a széleit összevarrtam három oldalon. Persze varrás helyett össze is lehet ragasztani.

20161205_120303.jpg

Az igazi érdekesség a nyomtatott csomag címke, ami egyenesen az Északi-sarkról jön. Eleinte kerestem magyar feliratosokat, Papírműhely oldalán találtam is egy gyönyörűt, amiből a bélyegeket lehet tökéletesen használni.

Szerencsére angol nyelvű bloggertársak tesznek fel ingyenesen használható dolgokat, így ezekből tudtam szemezgetni. Közben arra is rájöttem, hogy nem túl nagy baj, ha angolul van a felirat, elvégre a Télapó az Északi-sarkon él.... Ebből a csomagból is a bélyeg tetszik a legjobban:

forrás: More Style Than Cash

Ez már egy egészen komplex sorozat: bélyeg, címzés, pecsét és minden jó található benne.

forrás: babalisme

Ha nem akarunk túl sokat gondolkodni, akkor egy-az-egyben lemásolhatjuk Brooklyn Limestone designját (csak személyes használatra), minden része letölthető formában fent van!

Nagyon hasonló a The Inspired Home zsákja is, ami szintén teljesen letölthető részekből áll.

 forrás: The Inspired Home

Ezen az oldalon minden évre készítenek egy nem hivatalos Északi-sarki pecsétet. A bélyegre nem tudjuk ráragasztani, de mellette is nagyon jól mutat.

forrás: North Pole Postmark

Egy szarvas szerintem kell a csomagra, használhatjuk hozzá a Life is Lullaby karácsonyi képét. A címzéshez letölthetünk ingyenes karácsonyi fontokat is pl. a dafont vagy az 1001freefonts oldaláról.

Ha egyáltalán nem akarunk szerkeszteni, akkor a letölthető anyagokat egyszerűen nyomtassuk ki, vágjuk ki belőle azt, amire szükségünk lesz, és ragasszuk fel (az egyes minták eltérő méretűek lehetnek). Az elemekből néhányat használok, és egy egyedi címzést is tettem rá, így készült el az én verzióm.

20161205_120218.jpg

Töltsük meg a zacskót, és a felső oldalát varrjuk vagy ragasszuk le. Ha ragasztjuk, akkor a lezárásra is tehetünk pár nyomtatott bélyeget vagy pecsétet.

20161205_121412.jpg

Szerintem ennél vagányabbat egyetlen Télapó sem tudna :)

Szólj hozzá

karácsony télapó advent papír varrás gyereknek felnőttnek saját útmutató (tutorial) férfiaknak és fiúknak