2016. okt 18.

Állatos ajándéktasak papírzacskóból DIY

írta: zcsilla
Állatos ajándéktasak papírzacskóból DIY

Egyperces ötlet a lányomtól :) Papírzacsiból így csinálhatunk egyedi csomagolást. 

20161002_121549.jpg

Még fotózni sem nagyon tudtam mit, annyira egyszerű. Kell hozzá egy sima, az ajándék méretének megfelelő papírzacskó, színes ceruza/toll/filc, olló és ragasztó.

Amikor a könyves nyakláncot megcsináltuk egy barátnőjének ajándékba, akkor jutott eszébe ez az ötlet, hiszen mégiscsak szebben mutat benne az ajándék. Én meg nem haboztam, fotóztam :) 

Behajtotta a zacskó felső szélét.

20161002_115650.jpg

Papíron megrajzolta az állat fejét és egyéb testrészeit, kivágta és ráragasztotta a zacsira.

20161002_121556.jpg

Cukker :)

Az általam készített termékeket vásárold meg online vagy keress személyesen

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy értesülj az újdonságaimról! 

Az útmutatót az UPCY ökodesign készítette. A forrás megjelölésével szabadon megosztható akár egészében, akár részenként.

Egy ilyen útmutató elkészítése több órás megfeszített munka, a saját szellemi, kreatív termékem, ezért kérlek, hogy soha ne tüntesd el róla a készítő nevét, ne állítsd be sajátodnak. 

Az útmutató alapján készített tárgyakat magán vagy jótékonysági célokra lehet csak felhasználni, eladás céljából nem. Ha jótékonysági célból készíted el, akkor megtisztelsz, ha szólsz erről. És ha tudok, akkor örömmel veszek részt a jótékonysági akcióban, szívesen megosztom a lehető legtöbb fórumon és lehetőségeimhez mérten egyéb módon is népszerűsítem is. 

Szólj hozzá

kutya rajz papír gyerekkel gyereknek saját útmutató (tutorial)