2015. júl 16.

Baglyos táska

írta: zcsilla
Baglyos táska

Szülinapra készítettem ajándéktasak helyett ezt a baglyos táskát a lányom barátnőjének. 

bagoly_taska_kozeli.JPG

Alapanyagnak egy régi nyári farmert, és a már többször használt ágyneműhuzatot használtam. A fazonhoz ötvöztem a kedvenc táskaformámat és a farmer tasakot: a farmer tetejére csíkot varrtam, és úgy varrtam össze, ahogy azt az uzsitasaknál csináltam. 

bagoly_taska.JPG

Persze előtte felvarrtam a mintát: a fa ágát két sorral végigvarrtam, a leveleket dekorfilcből készítettem és varrtam fel. A bagoly horgolt, és ezt a Yarn Artists által készített ingyenesen letölthető mintát használtam fel hozzá. 

bagoly_taska_minta.JPG

Szerintem aranyos lett :) 

Szólj hozzá

táska buli farmer anyag varrás gyereknek horgolás saját termék saját útmutató (tutorial) dekorfilc