2015. feb 01.

Kreatív Kommuna Szeretlek! kollekció

írta: zcsilla
Kreatív Kommuna Szeretlek! kollekció

Hihetetlenül büszke vagyok magunkra :) Január 5-én született meg a Kreatív Kommuna gondolata. És ma, február 1-én, 20 alkotó 66 alkotását töltöttük fel egy albumba... 

upcy_szeretlek2.jpg

Olyan egyedi ajándékokat lehet nálunk fellelni, amelyek soha sehol nem jelentek még meg, amelyeket sehol máshol nem lehet megtalálni! Mit kínálunk? Ékszereket: gyöngyöt és üveget vagy éppen origamit, újrahasznosítottat és megismételhetetlent, bőr tükrösöket és egyedi bortartó szettet, kabala figurát és táskát, gyönyörű kerámia szívet és pillangót, könyvszobrot és ékszertartót... remélem semmit sem hagytam ki. 

Én egy egyedi képeslappal készültem, amely kétféle újrahasznosított papírból készült. Összesen három darabor csináltam belőle, a kivágott szív alakba mindháromnál különböző anyagot (vagy ingből vagy nyakkendőből származó maradék) ragasztottam és varrtam be kézzel.

p1590861.JPG
A sötétebb kartonra (amit szintén kézzel varrtam körbe) lehet üdvözlőszöveget írni kedvesünknek, barátunknak - mert a Bálint-nap nem csak a szerelmeseké lehet, hanem a barátoké is :) 

p1590862.JPG

Az egészet dekorációs ragasztószalaggal tekertem körbe, és mindegyikre még egy-egy dekor-matricát is ragasztottam, mitől teljesen levél kinézete lett. 

Persze nem én lennék, ha valahogy a kedvenc horgolt szívemet nem rakta volna bele... Ezúttal természetesen piros lett a szív, és kapott egy kis szalagot is. És finom rózsaillat száll belőle, hiszen rózsás potpourrival töltöttem meg, a szerelmesek kedvenc illatával... A képeslapba van belefűzve, így kivehető, és használható kulcstartónak, táskadísznek...

Remélem mihamarabb gazdára talál, mert a bevételéből egy szervezetet fogok támogatni, mint ahogy a Kreatív Kommuna alapjaiban meghatároztuk. Csak ezt a kollekciót olyan gyorsan kellett összeállítani, és annyi minden más teendőnk is volt, hogy erre még nem volt időnk... úgyhogy ez még most titok :)

Szólj hozzá

jótékonyság papír gyógynövény anyag népszokás horgolás saját termék felnőttnek férfiaknak és fiúknak Kreatív Kommuna