2015. jan 01.

365 napos projekt: hangulat-takaró

írta: zcsilla
365 napos projekt: hangulat-takaró

Itt az első kihívás magam számára az új évben. Egy projekt, amiben minden nap a hangulatomnak megfelelő színű egységet kell horgolni. Naná, hogy ebbe bele kell fognom :) 

minta.jpg

forrás: Makin'ology

A kedvenc horgolós csoportomban tette fel valaki az ötletet tegnap, első olvasatra nagyon megtetszett. De valószínűleg nem fogtam volna bele, ha egy lelkes csoporttag nem hoz létre egy külön hangulattakarós csoportot. Így már érzek magamban elég erőt, hogy elkezdjem :) 

Az eredeti leírás szerint minden nap egy csíkot kell horgolni, ami nem annyira tetszett, így elkezdtem keresgélni a neten, hogy milyen ötletek jöhetnek szóba. Szebbnél szebbeket találtam, ezek közül egy párat berakok ide, hátha más is kedvet kap hozzá. 

opart_takaro.jpg

forrás: juxtapost

virag_takaro.jpg

forrás: pics4world

crochet-baby-blanket.jpg

forrás: Wonderful DIY

Hosszas gondolkodás után a pötty mellett döntöttem, nagyon szeretem a kört. Egyszerű horgolni, és nagyon sok mindenre fel lehet használni a legtökéletesebb formát. Mai napi színnek egy pinkes-bordós árnyalatú fonalat találtam (a képen nem látszik a valódi színe), ami rendkívül összetett színével kifejezi a mai lelkes, bizakodó, várakozó hangulatomat. És hogy melyik takaró lesz belőle? Vagy az első...

p1590692.JPG

.... vagy ez. Még nem tudom, de van még rá 364 napom eldönteni :)  

pottyos_hangulattakaro.jpg

forrás: flickr

UPDATE No. 1: 

Az a virágos takaró is annyira motoszkált bennem, hogy belekezdtem egy másikba is. Bár ahogy egymás mellé tettem a köröket és a virágokat, még az is lehet, hogy egy takaró lesz belőlük...

002hangulat.JPG

UPDATE No. 2: 

Nálam a színek nem a hangulatomat tükrözik, sokkal inkább reagálni fognak egy-egy aznapi történésre. Pl. a második nap sárgája a kisütő nap és a házunkban csicsergő lányom és barátnői hatása... Vagy a harmadik nap hűvös kékje egy jó nagy normafai jeges-havas-szeles kirándulás eredménye, nem a hangulatomé :) 

Nem lesz színkódom, sokszor valószínűleg nem is lesz ismétlődő színem: mivel maradék fonalakból dolgozom, így egy-egy szín néha elfogy... Pl. a képen látható pinkből már csak egy nyúlfarknyi maradt :) Ezért is tetszik az első kép nagyon, mert az pont az én világomhoz igazítható. És a virágos is. 

 

Szólj hozzá

virág lakberendezés kihívás gyereknek horgolás felnőttnek hangulat-takaró