2014. nov 22.

Bagging Zak, azaz ingtáska szatyor szett

írta: zcsilla
Bagging Zak, azaz ingtáska szatyor szett

Még mindig Kössünk Össze, az utolsó felajánlott tárgyam, helyesebben tárgycsoportom. És időközben megszületett a neve is...

P1580648.JPG

Mindenképpen szerettem volna egy nagyobb értékű alkotást is felajánlani. Már akkor megfogalmazódott bennem, hogy egy szettet fogok készíteni, amiben lesz egy táska és egy pénztárca is. A kettő - természetesen - nem készülhetett ugyanolyan anyagból, hiszen a táskához a teljes nyakkendőt felhasználom. Így kerestem egy hasonló karakterű nyakkendőt, és azt kombináltam az ing anyagával A két kézelőből pedig két kis tokot csináltam, amiben kártyákat vagy éppen pendrive-ot lehet tárolni. 

P1580649.JPG

időközben ismerőseimmel közösen megszületett az ingtáskák elnevezése is: Bagging. Ezt a zseniális szót nagyon megszerettem. Angolul is értelmes (bezsákol, zsebre tesz, de van lazán csüng jelentése is), de egyben szójáték is bag=táska az "ing" pedig magyarul van :) Mivel a fejemben már többféle ilyen ingtáska is összeállt, külön nevet szerettem volna adni nekik, így lett ennek a fazonnak a neve "Zak", ami egy másik ismerősöm javaslatára hollandul jelenti a szatyrot. 

Remélem valaki beleszeret az árverésen, és ezáltal tudok segíteni a gyermekotthonon. 

P1580646.JPG

Szólj hozzá

táska ing pénztárca jótékonyság nyakkendő anyag varrás saját termék felnőttnek bagging