2014. nov 05.

Játékszer 2. - Toy Story űrlények és az ő kampójuk

írta: zcsilla
Játékszer 2. - Toy Story űrlények és az ő kampójuk

Ezzel kezdődött... Ők nagy kedvenceim, imádom a rajzfilmet, és ők a favorit figuráim belőle. Így ez a fülbevaló az enyém :)

P1580278.JPG

Amikor megtaláltam az első darabot belőle egy játékboltban (na, jó játékturiban természetesen), akkor nagyon boldog voltam. De csak itt állt a polcomon (az egész kb. 2 cm magas). Aztán eltelt egy csomó idő, és találtam még egyet. Abban a pillanatban fogalmazódott meg bennem, hogy ebből egy fülbevaló lesz. Itt kezdődött a játékból ékszer projekt... 

Az sem volt kétség, hogy a kis drágák megkapják az áhított kampójukat, sőt duplán - horgoltam nekik egyet drótból és, hogy hordható legyen, így még egyet rátettem :) 

P1580282.JPG

Imádom!

 

Szólj hozzá

ékszer fém horgolás saját termék felnőttnek játÉKszer